Brigitte Heldeweg - Waarom begrijp je me niet? 9789089650283€ 17,00
Essentie van dienstenmarketingmanagement 9789001850975
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 3,95
Thuisbezorgd voor € 4,25
110sinds 17 mei. '24, 15:36
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurTon Borchert; Wouter de Vries
Beschrijving
Essentie van dienstenmarketingmanagement 9789001850975
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 250
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point.Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement?*compact en toch zeer compleet;*veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 250
Essentie van dienstenmarketingmanagement leert je hoe je binnen een dienstverlenende organisatie voor een efficiënt marketingbeleid zorgt. Helder geschreven, praktijkgericht en to the point.Waarom kiezen voor Essentie van dienstenmarketingmanagement?*compact en toch zeer compleet;*veel aandacht voor nieuwe marketingtools als social media;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.De dienstensector is steeds meer zichtbaar geworden in onze maatschappij. Banken, horecaondernemingen, onderwijsinstellingen, luchtvaartbedrijven, consultancybureaus, schoonmaakbedrijven en ziekenhuizen (maar bijvoorbeeld ook de media), het zijn allemaal dienstverleners. Willen zij waarde creëren voor hun klanten en stakeholders, dan zullen zij hun diensten optimaal moeten managen. Hiervoor is grondige kennis van dienstenmarketing nodig. Essentie van dienstenmarketingmanagement gaat op gestructureerde wijze in op dit vakgebied. Dit praktische handboek leert je alles over het hoe en waarom van dienstenmarketing...
Advertentienummer: m2116039309
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapessentie van dienstenmarketingmanagementmarketing de essentiewetenschap in beeldmarketing essentie in Boekenmarketing de essentie 13e editieessentie van communicatiedienstenmarketingmanagementpsychologie de essentieessentie nlp in Boekenforensische wetenschap in Boekenmotorhelm in Motorenpanter tagslp west side storymanchetknopen goud 18 karaatpijl en boog in Niet-Westerse kunst