John Beech - Sportmanagement€ 7,50
B. Joseph Pine - De beleveniseconomie
310sinds 4 mei. '25, 17:06
Gereserveerd
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2012
AuteurB. Joseph Pine; James H. Gilmore
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Th.H.J. Tromp; Carla Zijlemaker
Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk.
Inmiddels is De beleveniseconomie een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regis seren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.
In deze volledig herziene editie laten de auteurs zien wat we in de 21ste eeuw van de beleveniseconomie kunnen verwachten. Zo doet de digitale belevenis haar intrede en blijkt dat tijd, als valuta van de belevenis, een lucratief begrip kan zijn...
Contributors: Th.H.J. Tromp; Carla Zijlemaker
Waar moet u aan denken bij namen als Apple, Disney, Amazon, Heineken of Schiphol? Associeert u ze vooral met producten en diensten of roepen ze eerder een bepaald gevoel bij u op? Al in 1999 betoogden Joseph Pine en James Gilmore dat er een nieuw economisch tijdperk was aangebroken: dat van de beleveniseconomie. Ze kregen gelijk.
Inmiddels is De beleveniseconomie een onbetwiste managementklassieker en zijn het nog steeds de belevenissen die de klant op een speciale manier aan uw product en uw bedrijf verbinden. Sterker nog, met de voortdurende stortvloed aan merken die de klant over zich heen krijgt, is het regis seren van een gedenkwaardige belevenis relevanter dan ooit.
In deze volledig herziene editie laten de auteurs zien wat we in de 21ste eeuw van de beleveniseconomie kunnen verwachten. Zo doet de digitale belevenis haar intrede en blijkt dat tijd, als valuta van de belevenis, een lucratief begrip kan zijn...
Advertentienummer: m2264464252
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaphet avontuur van mens en wetenschapWetenschaptheorieboek rijbewijs b in Auto's | Boekenamateur schilderij in Kunst | Schilderijen | Klassiekherenfiets 57 cm in Fietsen | Heren | Herenfietsenonesie schaap in Carnavalskleding en Verkleedspullenduwboot sleepboot in Dvd's | Tekenfilms en Animatietam6805 in Home Cinema-setsmarco pescarolo in Broeken en Pantalonselectrische verfspuit in Schildersmaterialensuikerstrooier in Antiek | Glas en Kristalsony compact disc player in Cd-spelerspoort ophanging in Tenten