Vaatwasser ikea inbouw€ 50,00
Arno van Doorn - Bedrijfscommunicatie voor de manager
300sinds 30 mei. '25, 13:10
€ 7,50
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via DHL vanaf € 3,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2017
AuteurArno van Doorn; Désirée van Osch; Marten Waardenburg; Godfrie...
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag...
Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag...
Advertentienummer: m2273677467
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaphet avontuur van mens en wetenschapWetenschapwat is wetenschap edwin koster in Filosofieyamaha mt 08 in Motoren | Yamahalego 75080 in Speelgoed | Duplo en Legobagagenet kangoo in Hondenrekkenoranje boven pak in Accessoires en Onderhoudvictron orion smart in Camper-accessoiresseiko nh35 in Horloges | Herenradio atlantis in Cd's | Overige Cd'shoutkachel oven in Kachelsglas voor ramen in Skodaboeren jasmijn in Planten | Tuinplanten