Nel Verhoeven - Wat is onderzoek?€ 8,00
P. Stamsnijder - De vent is de tent
120sinds 19 jun. '25, 15:39
€ 8,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2010
AuteurP. Stamsnijder
Beschrijving
Ondertitel: reputatiemanagement in de praktijk
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper.
Buitenzijde wat gebruikssporen, binnenzijde helemaal top.
Beschrijving;
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 237
Contributors: Annet Talsma
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien...
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper.
Buitenzijde wat gebruikssporen, binnenzijde helemaal top.
Beschrijving;
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 237
Contributors: Annet Talsma
Reputatiemanagement is meer dan ooit bepalend voor zakelijk, politiek en
persoonlijk succes. Het vertrouwen in ondernemingen en hun bestuurders is
de laatste jaren als sneeuw voor de zon verdwenen. Het publiek is niet op zoek
naar een oplossing, maar naar de schuldige. Actuele voorbeelden als ANWB, BP,
de Nederlandsche Bank, Inholland, Nokia, de Staatsloterij en Toyota zeggen
genoeg. Bestuurders liggen steeds vaker persoonlijk onder vuur.
Tegelijkertijd zijn organisaties met een goede reputatie aantrekkelijker voor
klanten, investeerders, medewerkers, de politiek en de pers. En ze zijn beter
in staat om crises te overleven. Denk aan Albert Heijn, Van Gansewinkel Groep, McKinsey, Nationale-Nederlanden, Rabobank en TNT. Dat stelt iedereen die zich bezighoudt met reputatiemanagement in de praktijk voor een complexe taak. Het ontwikkelen van naam en faam hangt niet af van één individu, maar juist van wat de organisatie als collectief aan de wereld laat zien...
Advertentienummer: m2280778629
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapp scholtende vrolijke wetenschaphet avontuur van mens en wetenschapWetenschapbuigmachines in Gereedschap | Overige machinesluidsprekers quad esl in Luidsprekerssteenuilen in Studieboeken en Cursussendriewielige motorscooter in Motoren | Piaggiorollerbank fietsen in Wielrennenlabel bank in Banken | Bankstellendames kleding norah in Jurkenm&m's oranje in Merken en Reclamevoorwerpenrond metaal in Metalencamper bumper in Carrosserie en Plaatwerk