Nel Verhoeven - Wat is onderzoek?€ 8,00
Huib Koeleman - Social media voor interne communicatie
60sinds 19 jun. '25, 16:10
€ 6,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2015
AuteurHuib Koeleman
Beschrijving
Ondertitel: twitteren op je werk
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper
Taal: Nederlands; Vlaams
In 'Twitteren op je werk; Social media voor interne communicatie' komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social network als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.
De lezer van dit boek krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiërarchisch en overal.
De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde "nieuwe werken". Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen. En na het lezen van dit boek ken je ze...
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper
Taal: Nederlands; Vlaams
In 'Twitteren op je werk; Social media voor interne communicatie' komen allerlei social media aan de orde die mogelijkheden bieden voor kennis uitwisseling en communicatie binnen organisaties, zoals social network als Hyves en Facebook en de kennisplatforms zoals Wiki's. Hierbij komen verschillende voorbeelden voorbij, van Madonna tot Maxime Verhagen, van Google tot Achmea.
De lezer van dit boek krijgt ook zicht op de mogelijkheden die social media bieden voor een nieuwe stijl van communiceren: transparant, simpel, snel, participatief, direct, altijd bereikbaar zijn, niet hiërarchisch en overal.
De social media passen bij de medewerker 2.0 en bij het zogenaamde "nieuwe werken". Ook de veranderende rol van de afdeling communicatie wordt behandeld, van controleur in luisteraar. Zal het persoonlijke vormen van communicatie vervangen? Nooit! Maar communicatiemensen zullen deze vormen moeten kennen. En na het lezen van dit boek ken je ze...
Advertentienummer: m2280788645
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapauti communicatiewetenschap van de zielinterne geneeskundewetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapde media explosiewetenschap in beeldforensische wetenschapauti communicatiede zeven provincien in Munten | Nederlandmustang stuur in Overige Auto-onderdelen180 x 70 in Hout en Plankenrolluik 150 cm breed in Rolluikenbuitendeur 73 cm in Deuren en Horrenrubberboot 2,5 pk in Rubberbotenbosch defect in Gereedschap | Boormachinestubax stoel in Stoelenooievaar in Antiek | Koper en Bronsmarccain shirt in T-shirts