Nel Verhoeven - Wat is onderzoek?€ 8,00
Tibor van Bekkum - Bouwen aan organisatie identiteit
100sinds 19 jun. '25, 16:20
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieGelezen
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2013
AuteurTibor van Bekkum
Beschrijving
Ondertitel: sturen op waardecreatie, reputatie en verandering met het corporate merk
Buitenzijde heeft gebruikerssporen.
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper
Taal: Nederlands; Vlaams
Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Met veel voorbeeldcases.
'Tibor van Bekkum positioneert organisatie identiteit in mijn ogen terecht als fundament voor waardecreatie, reputatie en verandering. De centrale rol van identiteit zal in de komende jaren alleen nog maar sterker worden met de huidige druk op organisaties rond transparantie, authenticiteit en stakeholder engagement.'
- Professor Dr. Joep Cornelissen, hoogleraar corporate communicatie en organisatie theorie, Vrije Universiteit Amsterdam
'Eindelijk een b...
Buitenzijde heeft gebruikerssporen.
Let op! Ik heb nog meer (oude) studieboeken van de hbo-opleiding Communicatie online staan. Alles mag voor een klein prijsje weg. Kan verzonden worden. Verzendkosten voor de koper
Taal: Nederlands; Vlaams
Organisatie Identiteit speelt een centrale rol in het succes van merken en organisaties. Een vitale identiteit geeft organisaties een gedeeld, relevant en onderscheidend handelingsperspectief. Het is een voorwaarde voor een sterke reputatie, creëert concurrentievoordeel, draagt bij aan winstgevendheid en is succesfactor voor cultuurverandering. Dit boek laat zien hoe merk- en organisatievraagstukken vervlochten zijn. En hoe organisaties doelgericht en doelbewust kunnen bouwen aan hun identiteit. Met veel voorbeeldcases.
'Tibor van Bekkum positioneert organisatie identiteit in mijn ogen terecht als fundament voor waardecreatie, reputatie en verandering. De centrale rol van identiteit zal in de komende jaren alleen nog maar sterker worden met de huidige druk op organisaties rond transparantie, authenticiteit en stakeholder engagement.'
- Professor Dr. Joep Cornelissen, hoogleraar corporate communicatie en organisatie theorie, Vrije Universiteit Amsterdam
'Eindelijk een b...
Advertentienummer: m2280792054
Populaire zoektermen
openbaar bestuur beleid organisatie en politiekschrijven voor de wetenschapwereld der wetenschaporganisatie van de gezondheidszorgwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapopenbaar bestuur beleid organisatie en politiekhandboek organisatie van de huisartsenpraktijkwetenschap in beeldorganisatie en management marcus van damtoyota yaris deur in Carrosserie en Plaatwerklost minds in Truien en Vestencassette in Luisterboekencitroen caddy in Bestelauto'slandbouwtractoren in Overige Boekenvouwwagen gerjak tago atlantic in Vouwwagensaccu 225 ah in Accu's en Toebehorenmerk dames jassen in Jassen | Wintermulticooker in Slowcookersoliekeerring in Overige Doe-het-zelf en Verbouw