Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2017
Auteur
Arno van Doorn; Désirée van Osch; Marten Waardenburg; Godfrie...

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Heemskerk
23x bekeken
0x bewaard
Sinds 20 jun '25
Advertentienummer: m2280928913