Piet Bakker - Communicatiekaart van NederlandBieden
Kees van Wijk - De media-explosie
60sinds 21 jun. '25, 08:59
Bieden
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2017
AuteurKees van Wijk; Henri Spijkerboer; peter 't Lam; David Huijzer
Beschrijving
Zie ook mijn andere advertenties voor meer studieboeken!
Bundelkoop is voordeliger!
Boek is nieuw
Ondertitel: trends en issues media en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 424
Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoudDit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heef...
Bundelkoop is voordeliger!
Boek is nieuw
Ondertitel: trends en issues media en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 424
Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Over de inhoudDit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heef...
Advertentienummer: m2281291286
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielkees overveldwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapde media explosiewetenschap in beeldkees overveldforensische wetenschapde vrolijke wetenschapbedrijfswageninrichting gebruikt in Auto-accessoireslegmeel in Pluimveeah handpoppen in Speelgoed | Knuffels en Pluchestoelen taxi bus in Carrosserie en Plaatwerkbuggy nijkerk in Buggy'spaw patrol stickers in Feestartikelencontinental ts800 in Banden en Velgendiesel daddy horloge in Horloges | Herenartek kruk in Barkrukkenachterlicht mercedes w211 in Verlichting