Online marketing, de essentie, 2e editie met MyLab NL€ 20,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurMirjam Broekhoff; Harm Stumpel; Erik Kostelijk
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 486
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
62x bekeken
0x bewaard
Sinds 28 jun. '25
Advertentienummer: m2283657663
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaphet avontuur van mens en wetenschapWetenschapwat is wetenschap edwin koster in Filosofiebanden 155 r 13 in Aanhangers en Bagagewagensdeur kattenluik in Deuren en Horrenbrug in Modelauto's | 1:18d day in zuid limburg in Geschiedenis | Stad en Regiomake up studio display in Android Tabletstetra sluier in Vissen | Aquariumvisseninklapbare tafel in Tuintafelszara ketting in Kettingensamsung tv 37 in Televisiesjacobean in Antiek | Servies los