Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2011
AuteurErik Reijnders

Beschrijving



Ondertitel: naar een interactie-visie

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 288

Veranderingen in de samenleving, in organisaties én bij medewerkers, laten overtuigend zien dat eenrichtingsverkeer in de communicatie niet langer voldoende is. Dialoog is de realiteit van vandaag en morgen. Ook in organisaties wordt heel wat gecommuniceerd. Niet iedereen is daarin even succesvol. Interne communicatiespecialisten kunnen met name managers helpen om effectiever te communiceren. Met als resultaat een 'communicatievere organisatie'. Maar vaak concentreren de interne communicatiespecialisten zich slechts op het informeren van medewerkers: als His Master's Voice verwoorden ze de boodschap van de top. Terwijl ze diep in hun hart weten dat dat niet de kern is van interne communicatie.

In deze volledig herziene editie van 'Interne communicatie voor de professional' laat Erik Reijnders zien dat het ook anders kan. Daartoe introduceert hij een andere kijk op communicatie. Vanuit de interactie-visie kunnen (senior) communicatieprofessionals groeien van werken met middelen naar werken met mens...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Advertentienummer: m2286303107180sinds 6 jul. '25, 20:10