meerijdplank BugabooBieden
Jaap Toorenaar - Hoe verzinnen ze het?
120sinds 17 jul. '25, 13:08
Bieden
Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd via PostNL voor € 6,95
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurJaap Toorenaar
Beschrijving
Ondertitel: Bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 376
‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ • de zwanen van KLM • Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk?Jaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier. Want ook voor reclame geldt: wie is er niet groot mee geworden?Inclusief spoedcursus: Zo bedenk je een ijzersterke sloganMe...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 376
‘Foutje, bedankt’ • ‘Melk. De witte motor’ • de supermarktmanager van Albert Heijn • ‘Even Apeldoorn bellen’ • ‘Ik heb nog zo gezegd: geen bommetje’ • ‘Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend’ • ‘Niet omdat het moet, maar omdat het kan’ • de zwanen van KLM • Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Hoe verzin je die en wat maakt ze zo sterk?Jaap Toorenaar vroeg het ruim 50 bedenkers van roemrijke reclames. Ze vertellen openhartig over hun gepuzzel en gepieker, over de (dwaal)sporen die ze bewandelden en over de eerste reacties van hun opdrachtgevers; er klonk niet altijd applaus voor hun idee. Hoe verzinnen ze het? biedt de lezer waardevolle lessen over herinneringswaarde en overtuigingskracht, een unieke kijk achter de schermen van de reclame wereld en bovenal veel leesplezier. Want ook voor reclame geldt: wie is er niet groot mee geworden?Inclusief spoedcursus: Zo bedenk je een ijzersterke sloganMe...
Advertentienummer: m2289904471
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapjaap de jongde vrolijke wetenschapjaap de jongWetenschaphelm special paint in Kleding | Motorhelmenbrits uniform in Verf, Beits en Lakhella mistlamp oldtimer in Verlichtingschagen kast in Kasten | Dressoirsmagical quest in Games | Nintendo Super NESbuitenkast en in Verpleegmiddelenpakhuis speelgoed in Antiek | Speelgoedbodemvondst kledinghaakzutphen koop in Antiek | Meubels | Tafelsecht krokodillenleer in Portemonnees