Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2006
AuteurD.C. Dorr

Beschrijving

Ondertitel: procesmanagement voor dienstverlenende organisaties

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 146

Op het gebied van kwaliteit en procesmanagement hebben productie-bedrijven altijd het voortouw genomen. Dienstverlening en non-profit volgden of moeten nog volgen. Dit heeft tot gevolg dat praktisch all le verhalen en teksten over procesmanagement op het lijf van de industrie zijn geschreven. Het wordt daarom hoog tijd recht te doen aan het eigen karakter van de dienstverlening en in een eigen taal over processen te spreken.
Dit boek vormt een handreiking voor leden van managementteams en directies uit dienstverlenendedienstverlenende organisaties, profit en non-profit, die procesmanagement succesvol willen toepassen. Het is op het lijf geschreven van dienstverleners, van gezondheidszorg tot uitzendbranche, van overheid tot vervoersbedrijven. Omdat dienstverlening om een eigen aanpak van processen vraagt. Omdat concepten uit de industrie binnen de dienstverlening vvaakaak niet werken...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Advertentienummer: m2293628877110sinds 28 jul. '25, 14:54