Piet van der Voort - Core Business€ 5,00
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)
2020
Auteur
Inge Demoed
Beschrijving
Ondertitel: Wie wijst de weg?
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 316
Contributors: Mikkie Hogenboom; Richard van Welie
Maar liefst 600 experts uit de retail-, reis- en financiële wereld hebben zich afgelopen jaar beziggehouden met 22 actuele onderwerpen die spelen in online en offline shopping, binnen b2b en b2c, en in binnen- en buitenland. Het doel van de expertgroepen was dit jaar om de klantreis makkelijker, duurzamer, persoonlijker, meer datagedreven en succesvoller te maken.Om een eerste inzicht in de toekomst van de klantreis te krijgen, ging onze jaarlijkse studiereis in 2019 naar Silicon Valley en Las Vegas, waar we ontdekten dat de focus niet meer ligt op technologie, maar op mensen. Zowel op mensen in je organisatie als op mensen die uiteindelijk je product of dienst gaan gebruiken. Data en technologieën zijn slechts middelen om je te kunnen focussen op de klant.De hedendaagse klantreis, die wordt doorlopen door zowel consumenten als zakelijke inkopers, heeft veel belangrijke aspecten, zoals identificatie en privacy, productkeuze, gebruik van technologie, verzen...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 316
Contributors: Mikkie Hogenboom; Richard van Welie
Maar liefst 600 experts uit de retail-, reis- en financiële wereld hebben zich afgelopen jaar beziggehouden met 22 actuele onderwerpen die spelen in online en offline shopping, binnen b2b en b2c, en in binnen- en buitenland. Het doel van de expertgroepen was dit jaar om de klantreis makkelijker, duurzamer, persoonlijker, meer datagedreven en succesvoller te maken.Om een eerste inzicht in de toekomst van de klantreis te krijgen, ging onze jaarlijkse studiereis in 2019 naar Silicon Valley en Las Vegas, waar we ontdekten dat de focus niet meer ligt op technologie, maar op mensen. Zowel op mensen in je organisatie als op mensen die uiteindelijk je product of dienst gaan gebruiken. Data en technologieën zijn slechts middelen om je te kunnen focussen op de klant.De hedendaagse klantreis, die wordt doorlopen door zowel consumenten als zakelijke inkopers, heeft veel belangrijke aspecten, zoals identificatie en privacy, productkeuze, gebruik van technologie, verzen...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Eindhoven
24x bekeken
0x bewaard
Sinds 2 aug '25
Advertentienummer: m2295361138
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschapmassage ingekafka on the shoreWetenschapbenzine aansteker in Rookartikelen, Aanstekers en Luciferdoosjesnissan x trail grijs kenteken in Bestelauto'skoekjespers in Keuken | Keukenbenodigdhedenchad valley in Woonaccessoires | Wereldbollenhonda mt 8 in Brommers | Hondafleischmann 48* in Modeltreinen | H0holland in kaart en prent in Atlassen en Landkaartennovio forum in Tafels | Salontafelswijk bij duurstede in Mobiele telefoons | Apple iPhonerx10 iv in Fotocamera's Digitaal