2 steigerhouten bureausBieden
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2010
Auteur
Cees B.M. van Riel
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 326
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie...
Aantal pagina's: 326
Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goednieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers op het gebied van financieel management of logistiek management, verantwoording moeten afleggen over de toegevoegde waarde van hun werk.
In dit boek krijgt u praktische handvatten en technieken aangedragen om succes te boeken met professionele corporate communicatie, én dit ook met harde cijfers aan te kunnen tonen. Casuïstiek en vragen aan het einde van ieder hoofdstuk verdiepen de stof verder.
Identiteit en Imago is hét standaardwerk op het gebied van corporate communicatie, met alle recente academische theorie en praktijkervaringen op dit gebied.
In deze vierde, uitgebreide en volledig herziene editie komen achtereenvolgens aan de orde: inzichten op het gebied van organisatie-identiteit, organisatiereputatie, het corporate merk, story-telling, en de organisatie van communicatie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Zwolle
33x bekeken
0x bewaard
Sinds 3 aug '25
Advertentienummer: m2295789313
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapplein mwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschapm wagenaarm wagenaarkoga fiets in Fietsen | Heren | Sportfietsen en Toerfietsenalessi philips in Koffiezetapparatenyamaha grizzly onderdelen in Onderdelen | Yamahaunikon in Vogels | Duivenhouten dierenverblijf in Knaagdieren en Konijnen | Hokken en Kooienjacadi jas in Kinderkleding | Kinder-kledingpakkettenbartok in Dvd's | Tekenfilms en Animatieeen tweetje in Spijkerbroeken en Jeansnis schuifdeur in Sanitairaudi a6 soest in Audi