P.J. van der Voort - Core Business€ 12,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2015
AuteurSjors van Leeuwen
Beschrijving
Ondertitel: het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfstrategie. van CRM naar klantgedreven ondernemen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 312
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.
Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:
crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;
klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;
customer experience, cu...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 312
CRM in de praktijk is de complete leidraad voor wie met CRM aan de slag wil.
In CRM in de praktijk komen alle aspecten aan de orde die van belang zijn voor een succesvolle invoering van crm. Het biedt geen standaard stappenplan maar stelt u in staat uw eigen, unieke crm-strategie te bepalen. De vele cases, checklists en do's and don'ts zorgen ervoor dat dit boek helemaal is toegespitst op de praktijk. Tegelijkertijd is het een verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. Sinds de eerste editie in 2003 verscheen, is het boek dan ook niet meer weg te denken uit de managementpraktijk en het onderwijs.
Deze derde herziene editie is volledig geactualiseerd en staat boordevol nieuwe trends en ontwikkelingen, zoals:
crm en communitymanagement: sociale netwerken, sociale media en cocreatie;
klantgedreven innoveren en partnershipmarketing;
customer experience, cu...
Advertentienummer: m2300462215150sinds 17 aug. '25, 01:14
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapde bijstand in de praktijkwereld der wetenschapmedisch teamwork crm in de gezondheidszorgwetenschap van de zielgemeenterecht in de praktijkwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapgespreksvoering in de juridische praktijkwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapfiscale werkzaamheden in de praktijkarbeidsrecht in de praktijkpike brothers in Broeken en Pantalonsgnoom in Vinyl | Rockauto laadkraan in Lieren en Takelsbruidspaar poppetje in Feestartikelentandem fiets in Fietsen | Racefietsensolar in Horloges | Herenschutting 130 x 180 in Schuttingeneric in Woonaccessoires | Klokkenantieke lijmpot in Antiek | Gereedschap en Instrumentenzadel vespa gts 300 in Motoren | Piaggio