Tomado magnetron€ 30,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2021
AuteurRianne Neering; Tjitske Bergsma
Beschrijving
Zie mijn overige advertenties voor nog meer boeken over onderwijs, management en leidinggeven.
Ondertitel: Creëer ruimte voor eigenaarschap met onderwijs in units, leerpleinen of domeinen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 187
Hoe doe je dat, werken in een domein?
Waarom lesgeven in domeinen, units of leerpleinen?
Hoe creëer je ruimte voor eigentijdse onderwijswaarden?
Nieuwe onderwijsruimte laat zien hoe je het onderwijs in units, leerpleinen of domeinen vorm kunt geven. Het geeft inzicht in hoe je ruimte creëert voor eigentijdse onderwijswaarden zoals eigenaarschap en zelfsturing van leerlingen, leraren en schoolleiders. Door vertrouwen te geven en daarmee het eigenaarschap van leerlingen te vergroten, krijgt de leerling vrijheid en ruimte om zelf keuzes te maken.
Ondersteund door onderwijskundige theorieën en interviews met ervaringsdeskundigen is het geschreven vanuit de praktijk, voor de praktijk.
Het boek biedt waardevolle handvatten voor (startende) leraren, teams en schoolleiders in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en MBO.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Landgraaf
14x bekeken
0x bewaard
Sinds 21 aug '25
Advertentienummer: m2302264010
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapbilz de nieuwe natuurgeneeswijzewereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaphet avontuur van mens en wetenschapWetenschapaardappelploeg in Hand-tuingereedschappowermeter 172,5 in Fietsonderdelenbespeelde cassettebandjes in Cassettebandjescombi rollo in Caravanswaeco tropicool in Koelboxensmetsers in Kunst | Schilderijen | Abstractbamboe rotan tafel in Tafels | Bijzettafelsfrank zappa in Vinyl | Popsierprikken in Kaarten | Zelf makenuboat horloge in Horloges | Heren