Marijn de Jong - Creativiteit in communicatie€ 20,00
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurRobert B. Cialdini
Beschrijving
Ondertitel: de zes geheimen van het overtuigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 300
Contributors: Marjolein Stoltenkamp
Mechanismen en techniekenWelke mechanismen zorgen ervoor dat jij ja zegt tegen een aanbieding waar je eigenlijk niet op zat te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van jou gedaan willen krijgen? En hoe kun jij deze technieken zelf ook toepassen?De sleutelprikkelHet gaat in biologisch opzicht om vaste gedragspatronen; complexe reeksen gedragingen die zich telkens in haast precies dezelfde volgorde afspelen, bijvoorbeeld bij het beschermen van het territorium, het hofmaken van een partner of het zorgen voor het nageslacht. Het interessantste hieraan is de manier waarop het mechanische gedrag in werking wordt gesteld: de sleutelprikkel.Het geheim van succesvol overtuigenAan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Hij ging daarvoor drie jaar undercover bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers...
Advertentienummer: m2302428960440sinds 22 aug. '25, 12:26
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapinvloed cialdiniwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschaponline invloed bas wouterswetenschap in beeldforensische wetenschapde vrolijke wetenschaponline invloed bas wouterschaperon in Dakpannen en Dakbedekkingoranje fiets in Fietsen | Dames | Damesfietsenmenger in Horeca | Keukenapparatuuratx 660 in Fitnessmaterialencalacatta gold in Tegelsflora keramiek gouda vaas in Antiek | Keramiek en Aardewerkchevrolet spark velgen in Banden en Velgenmercedes w115 rem in Remmen en Aandrijvinghay rek in Woonaccessoires | Kapstokkenhorloges breitling in Horloges | Heren