Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2011
AuteurCharles Huijskens

Beschrijving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 264

Contributors: Haro Kraak; Jordi Bouman; Jurriaan Kraak; Thomas Rueb; Leonie van Slobbe; Ian Bickerton

Nieuws was het product, het exclusieve domein van de nieuwsfabriek. De krant en de tv vertelden lezer en kijker wat 'het nieuws van vandaag' was. Nieuws was een product, de nieuwsconsument was klant. Het grootste compliment dat je een journalist kon geven, was het etiket 'nieuwsmaker'.Die tijd is voorbij. Nieuws is niet langer een product, maar een proces. Dat proces vindt steeds vaker plaats zonder tussenkomst van journalisten.Het (Nieuwe) Media Handboek is een volledig herziene en op de maat van de moderne kennismaatschappij toegesneden editie van het befaamde Media Handboek. Adviezen voor de perfecte persconferentie en tien verzekeringen voor het overleven van een interview worden afgewisseld door hoofdstukken over de impact van sociale media, do's en don'ts online, en de relatie tussen oude en nieuwe media en hoe die te gebruiken voor uw eigen communicatie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Zuidhorn
19x bekeken
0x bewaard
Sinds 22 aug '25
Advertentienummer: m2302495344