Ko Floor - MarketingcommunicatiestrategieBieden
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2006
AuteurE. Reijnders
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 393
"Interne Communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbare inleiding om de communicatie in een organisatie(-onderdeel) te verbeteren.
De geheel herziene editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context: een kennismaking met organisaties, met cultuur en met veranderingen in organisaties.
Deel II besteedt aandacht aan communicatie in organisaties. Er staan twee visies op interne communicatie centraal: de actie-visie en de interactie-visie. Uiteraard is daarin ook aandacht voor digitale interne communicatie.
Vervolgens komen in Deel III vijf kernelementen aan de orde:
onderzoek naar interne communicatie
beleid en organisatie van interne communicatie
managers communicatiever maken
veranderingen communicatiever maken
adviseren over interne co...
Aantal pagina's: 393
"Interne Communicatie is voor veel organisaties een aandachtspunt in het beleid. Terecht, want intern je zaakjes op orde hebben is een voorwaarde om extern (nog) beter te kunnen presteren. In het Basisboek Interne Communicatie maak je kennis met de essentie van interne communicatie. Het is eveneens een praktisch bruikbare inleiding om de communicatie in een organisatie(-onderdeel) te verbeteren.
De geheel herziene editie van het Basisboek is opgebouwd uit drie delen.
Deel I beschrijft de context: een kennismaking met organisaties, met cultuur en met veranderingen in organisaties.
Deel II besteedt aandacht aan communicatie in organisaties. Er staan twee visies op interne communicatie centraal: de actie-visie en de interactie-visie. Uiteraard is daarin ook aandacht voor digitale interne communicatie.
Vervolgens komen in Deel III vijf kernelementen aan de orde:
onderzoek naar interne communicatie
beleid en organisatie van interne communicatie
managers communicatiever maken
veranderingen communicatiever maken
adviseren over interne co...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Zuidhorn
25x bekeken
0x bewaard
Sinds 22 aug '25
Advertentienummer: m2302502128
Populaire zoektermen
schrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapbasisboek rechtauti communicatiebasisboek aanpak schuldenbasisboek kwalitatief onderzoekwetenschap van de zielbasisboek recht roestinterne geneeskundebasisboek statistiek met excelwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwereld der wetenschapbasisboek socialezekerheidsrechtherplaatser labradoodle in Honden | Retrievers, Spaniëls en Waterhondenvossen velgen bmw in Banden en Velgensmit oven in Horeca | Keukenapparatuurralph boyer tas in Tassen | Reistassen en Weekendtassendelfts blauw jaargetijden in Antiek | Wandborden en Tegelssolar lamp in Buitenverlichtinggezocht paard in Paardenipl ontharingsapparaat in Persoonlijke-verzorgingsapparatuurantieke kast gratis in Antiek | Meubels | Kastenindoor ski in Skiën en Langlaufen