Zeilhandschoenen handschoen zeilen€ 15,00
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)
2010
Auteur
Corine Havelaar-Bakker; Hans Borst; Rob Schurink
Beschrijving
Ondertitel: delen en helen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Contributors: Sijtze de Roos
In Supervisie in onderwijs en ontwikkeling wordt supervisie opgevat als een generieke didactische methode. Deze methode kan worden toegepast op een breed scala van beroepen en functies waarin het systematische en doelbewuste contact met anderen voor de werkuitvoering essentieel is. Het boek is onderverdeeld in drie delen. In Deel I komen de kaders van supervisie aan bod. Wat kan supervisie betekenen? Welke mogelijkheden en beperkingen zijn er, en welke eisen mogen er aan supervisoren worden gesteld? Deel II omvat drie verschillende benaderingen, namelijk de vraag hoe spiritualiteit in supervisie ter sprake kan komen, hoe om te gaan met morele dilemma’s in supervisie en hoe godsbeelden hun belemmerende of bevrijdende werking in supervisie krijgen. Deel III ten slotte bestaat uit drie praktijkstudies. Aan de orde komen het belang van lichaamstaal in supervisie, een narratieve aanpak van supervisie en de mogelijkheden van oplossingsgerichte vraagtechnieken...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Contributors: Sijtze de Roos
In Supervisie in onderwijs en ontwikkeling wordt supervisie opgevat als een generieke didactische methode. Deze methode kan worden toegepast op een breed scala van beroepen en functies waarin het systematische en doelbewuste contact met anderen voor de werkuitvoering essentieel is. Het boek is onderverdeeld in drie delen. In Deel I komen de kaders van supervisie aan bod. Wat kan supervisie betekenen? Welke mogelijkheden en beperkingen zijn er, en welke eisen mogen er aan supervisoren worden gesteld? Deel II omvat drie verschillende benaderingen, namelijk de vraag hoe spiritualiteit in supervisie ter sprake kan komen, hoe om te gaan met morele dilemma’s in supervisie en hoe godsbeelden hun belemmerende of bevrijdende werking in supervisie krijgen. Deel III ten slotte bestaat uit drie praktijkstudies. Aan de orde komen het belang van lichaamstaal in supervisie, een narratieve aanpak van supervisie en de mogelijkheden van oplossingsgerichte vraagtechnieken...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Beek
19x bekeken
0x bewaard
Sinds 29 aug '25
Advertentienummer: m2305050030
Populaire zoektermen
primair onderwijsmeer dan onderwijs alkemaschrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschaphandboek algemene ontwikkelingteleac wetenschapwetenschap in beeldcyclisch onderwijs ontwerpenforensische wetenschapschleich 2003 in Dierenverzamelingenspiegel transporter t5 in Spiegelspioneer eindversterker in Versterkers en Receiversnike tas in Tassen | Sporttassenelectrische fiets roosendaal in Elektrische fietsenkledingkast hoek in Kasten | Kledingkastengeboortebord tuin meisje in Kraamcadeaus en Geboortebordenbert teunissen in Kunst en Cultuur | Fotografie en Designklauwhamer in Gereedschap | Handgereedschapformule 1 loopauto in Speelgoed | Buiten | Voertuigen en Loopfietsen