Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2015
AuteurFloris E. Hurts
Productnummer (ISBN)9789023254386

Beschrijving



Ondertitel: hoe zakendoen volgens muziekprincipes uw klanten in het hart raakt en uw organisatie meer succes brengt

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 192

Customer experience - de klantervaring - wordt steeds belangrijker in de strategie van bedrijven en instellingen. Het verbeteren daarvan vraagt om aansprekende concepten en een overtuigende uitvoering - elke keer opnieuw. Voor muziekmakers is dat core business: hun toekomst staat direct op het spel wanneer zij hun publiek niet weten te raken. Dit boek laat zien wat ondernemers, marketeers, accountmanagers, leiders en hun teams kunnen leren van hoe componisten, dirigenten, producers en musici mensen treffen, ontroeren en in beweging brengen.

De Business Compositie zet u aan het denken. En zet u aan tot doen. Met tientallen verrassende parallellen tussen het creëren van overtuigende muziek en prestaties leveren waar klanten enthousiast van worden. En met bruikbare inzichten en modellen voor het creëren van unieke en toch herhaalbare klantervaringen met behulp van eigen 'zakelijke composities'...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
10x bekeken
0x bewaard
Sinds 5 sep '25
Advertentienummer: m2307708207