Kenmerken

Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Jaar (oorspr.)
2020
Auteur
Aswin van Ooijen; Eric Dooms; Sytse Douma

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 277

Ondernemingsstrategie geeft antwoord op vragen als: Wat is strategie? Hoe bepaal je de juiste strategie? Hoe zorg je dat die strategie ook wordt uitgevoerd? Het boek kent vier delen. Deel 1 legt uit wat een strategie is, hoe het proces van strategieformulering verloopt en welke analyses nodig zijn om een strategie te bepalen. Deel 2 behandelt het formuleren en vaststellen van een strategie voor een kleine of middelgrote onderneming of voor een business unit van een concern. Deel 3 gaat over het formuleren van een strategie voor een concern. In deel 4 komt de implementatie van de strategie aan de orde.De nieuwe editie bevat actuele praktijkvoorbeelden die de theorie illustreren. Ook wordt meer aandacht besteed aan de strategische implicaties van de digitale en informatierevolutie.-Compleet overzicht van wat een ondernemingsstrategie is en hoe die te bepalen; -praktische uitwerking met een groot aantal Nederlandse praktijkvoorbeelden; -aandacht voor de strategische implicaties van de digitale/ informatierevolutie...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Utrecht
9x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 okt '25
Advertentienummer: m2322008845