Nieuw BONITA bikerjasje grijsbruin, maat 40 met kaartjes€ 14,50
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Type
Sociale wetenschap
Auteur
Hans Groen
Beschrijving
Volle zalen - Hans Groen; ondertitel: De beste strategie voor een uitverkocht event. Paperback 224 pagina's.
Het aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z'n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen?
Dit boek gaat over 'butts in seats', over de kunst om stoelen te verkopen én tegen de beste prijs. Hans Groen, voormalig directeur van Focus Conferences deelt zijn succesformule. Alle factoren die van invloed zijn komen aan bod: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Vanaf nu dus nooit meer een excuus voor een lege zaal!
- Voor alle organisatoren die zalen vol willen krijgen, van conferentiezalen tot theaters en bioscopen tot popzalen en zelfs kerken.
Vaste prijs € 7,50. Je kunt dit boek zo cadeau geven, nieuwstaat. Ook leuk als Sinterklaascadeau / Kerstcadeau.
Rookvrij en diervrij huis.
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper (brievenbuspost).
Kijk ook bij mijn andere advertenties om verzending te combineren.
Het aanbod van seminars, congressen, concerten, theatervoorstellingen en andere events is overweldigend. De strijd om de bezoeker is moordend. Events met grote namen zijn doorgaans snel uitverkocht, maar hoe krijg je een zaal vol als je je als organisator richt op een minder groot publiek of een specifiek thema? Wat als je kampt met een te lage bezettingsgraad en de zaal op z'n best halfvol is ondanks alle goedbedoelde marketinginspanningen?
Dit boek gaat over 'butts in seats', over de kunst om stoelen te verkopen én tegen de beste prijs. Hans Groen, voormalig directeur van Focus Conferences deelt zijn succesformule. Alle factoren die van invloed zijn komen aan bod: van de programmering, het spelen met de prijs, de keuze voor de sprekers, maar ook een briljant idee, de juiste locatie en uitstekende promotie. Vanaf nu dus nooit meer een excuus voor een lege zaal!
- Voor alle organisatoren die zalen vol willen krijgen, van conferentiezalen tot theaters en bioscopen tot popzalen en zelfs kerken.
Vaste prijs € 7,50. Je kunt dit boek zo cadeau geven, nieuwstaat. Ook leuk als Sinterklaascadeau / Kerstcadeau.
Rookvrij en diervrij huis.
Eventuele verzendkosten zijn voor de koper (brievenbuspost).
Kijk ook bij mijn andere advertenties om verzending te combineren.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Hoogeveen
2x bekeken
0x bewaard
Sinds 14 okt '25
Advertentienummer: m2322345399
Populaire zoektermen
cyclus strategieschrijven voor de wetenschapwereld der wetenschapwetenschap van de zielwetenschap van de zielhet avontuur van mens en wetenschapwetenschap de grote ontdekkingenwereld der wetenschapteleac wetenschaphans janssenwetenschap in beeldforensische wetenschaphans veldmanhans vermaakvakantie aanhanger in Aanhangers en Bagagewagensfazanten in Kookboekencitroen berlingo benzine in Citroënthule panorama in Voortenten en Luifelsktm 1190 in Motoren | KTMorka visboot in Vis- en Consolebotenelektra zuil in Elektra en Kabelsmedusa in Banken | Complete zithoekenmuis kandeel in Speelgoed | Knuffels en Pluchenice guy in Cd's | Overige Cd's