Givi monokey en rek voor ZZR 1100D€ 30,00
Peugeot Boxer 2.8 HDI buscamper met daktent
20111sinds 6 jul. '25, 23:36
Bieden
Ophalen
Kenmerken
AdverteerderParticulier
TypeBus-model
Aantal slaapplaatsentot en met 4
Kilometerstand337000
Bouwjaar2001
MerkOverige merken
BrandstofDiesel
Opbouw lengte5 tot 6 meter
Beschrijving
Peugeot Boxer 2.8 HDI buscamper met daktent. APK tot 24 januari 2026.
Possl style, oorspronkelijk was het een Woelcke Trentino fabrieks camper. Alle documentatie hiervan is er nog bij.
Deze heeft met compacte afmetingen 4 gordelplaatsen en 3 a 4 slaapplaatsen!
Zelf heb ik vorig jaar het slaapgedeelte opgeknapt, geïsoleerd met Armaflex en bekleed met naaldvilt. Twee lattenbodems die er uit kunnen, zo heb je mooi bergruimte als je de bus eens niet als camper gebruikt.
Onder het bed is nog ruimte om bijvoorbeeld lades/ kasten te maken, daar ben ik niet meer aan toe gekomen.
Het leuke van de daktent is dat je kind(eren) binnendoor naar boven kunnen klimmen, of buitenom via een ladder.
Zo slapen ze toch apart en heb je beneden nog alle privacy.
Wij hebben de bus ca. 5 jaar geleden gekocht en zelf het imperiaal, de daktent en een nieuwe luifel (nu 1 jaar geleden geplaatst) gemonteerd. Onze zoon van 20 gaat nog mee op vakantie en slaapt dan boven.
Op het deksel van de daktent ligt een 100 W zonnepaneel, met een Victron laadautomaat houdt deze de huishoudaccu op peil. De compressor koelkast kan zo een dag of twee aan blijven zonder walstroom.
De afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in laswerk, bekend punt bij deze bussen. Is groot aangepakt met uitgebreide fotoreportage. Rondom de bus is er weinig roest, enkel de onderzijde van de rechter achterdeur is niet best, valt niet op maar zou voor het mooie aandacht nodig hebben.
We zijn met de bus tot in de Franse Alpen geweest, de motor kan dat goed baas. De bus heeft o.a. airco, electrische raam bediening, centrale vergrendeling, Truma boiler met ringverwarming dus warm tapwater en kachel aan boord op flessengas.
Voor een goede indruk moet de camper bekeken worden, het lakwerk is niet heel fraai (loslaten van de lak, bekend probleem bij deze bussen).
Technisch: er is een homokineet (rechts) hoorbaar, vervangen binnenkort raadzaam. De versnellingsbak heeft een bijgeluid waar wij op advies van mijn garagehouder niets aan gedaan hebben, dat kan altijd nog wanneer het echt nodig is. Er zijn twee voorbanden nodig ( adviespunt laatste APK).
Momenteel lekt er iets water uit de aansluiting van de grijswater tank, kleinigheid maar moet even opgelost worden.
Het is een oudere camperbus waar je met liefde en aandacht nog een poos plezier van kan hebben. Verwacht dus geen hele mooie bus maar wel een heel handige, past in alle parkeervakken!
.
De camper gaat nu weg omdat we onlangs een jongere en iets grotere camper hebben gekocht.
Bieden mag vanaf € 7000, alleen via de advertentie.
Vanaf 25 juli zijn wij zelf met vakantie tot +/- 20 augustus.
Possl style, oorspronkelijk was het een Woelcke Trentino fabrieks camper. Alle documentatie hiervan is er nog bij.
Deze heeft met compacte afmetingen 4 gordelplaatsen en 3 a 4 slaapplaatsen!
Zelf heb ik vorig jaar het slaapgedeelte opgeknapt, geïsoleerd met Armaflex en bekleed met naaldvilt. Twee lattenbodems die er uit kunnen, zo heb je mooi bergruimte als je de bus eens niet als camper gebruikt.
Onder het bed is nog ruimte om bijvoorbeeld lades/ kasten te maken, daar ben ik niet meer aan toe gekomen.
Het leuke van de daktent is dat je kind(eren) binnendoor naar boven kunnen klimmen, of buitenom via een ladder.
Zo slapen ze toch apart en heb je beneden nog alle privacy.
Wij hebben de bus ca. 5 jaar geleden gekocht en zelf het imperiaal, de daktent en een nieuwe luifel (nu 1 jaar geleden geplaatst) gemonteerd. Onze zoon van 20 gaat nog mee op vakantie en slaapt dan boven.
Op het deksel van de daktent ligt een 100 W zonnepaneel, met een Victron laadautomaat houdt deze de huishoudaccu op peil. De compressor koelkast kan zo een dag of twee aan blijven zonder walstroom.
De afgelopen jaren hebben we veel geïnvesteerd in laswerk, bekend punt bij deze bussen. Is groot aangepakt met uitgebreide fotoreportage. Rondom de bus is er weinig roest, enkel de onderzijde van de rechter achterdeur is niet best, valt niet op maar zou voor het mooie aandacht nodig hebben.
We zijn met de bus tot in de Franse Alpen geweest, de motor kan dat goed baas. De bus heeft o.a. airco, electrische raam bediening, centrale vergrendeling, Truma boiler met ringverwarming dus warm tapwater en kachel aan boord op flessengas.
Voor een goede indruk moet de camper bekeken worden, het lakwerk is niet heel fraai (loslaten van de lak, bekend probleem bij deze bussen).
Technisch: er is een homokineet (rechts) hoorbaar, vervangen binnenkort raadzaam. De versnellingsbak heeft een bijgeluid waar wij op advies van mijn garagehouder niets aan gedaan hebben, dat kan altijd nog wanneer het echt nodig is. Er zijn twee voorbanden nodig ( adviespunt laatste APK).
Momenteel lekt er iets water uit de aansluiting van de grijswater tank, kleinigheid maar moet even opgelost worden.
Het is een oudere camperbus waar je met liefde en aandacht nog een poos plezier van kan hebben. Verwacht dus geen hele mooie bus maar wel een heel handige, past in alle parkeervakken!
.
De camper gaat nu weg omdat we onlangs een jongere en iets grotere camper hebben gekocht.
Bieden mag vanaf € 7000, alleen via de advertentie.
Vanaf 25 juli zijn wij zelf met vakantie tot +/- 20 augustus.
Advertentienummer: m2286355904
Populaire zoektermen
gebruikte campersbuscamperCamperscamper 2 persoonsconcorde camperscampersschade camperscampers enkele beddenbuscamperrapido camperscampers in tynaarlobuscamper automaatvw t5 camperspeugeot boxer campervaatwasser bosch in Vaatwasmachinesyamaha 200 pk in Buiten- en Binnenboordmotorenwebasto pomp in Airco en Verwarmingalchemist vest in Truien en Vestenthonet stoel leer in Stoelenopberg stelling in Kantoor en Winkelinrichting | Magazijn, Stelling en Opslagtafelbladen gebruikt in Tuintafelskerst truien in Truien en Vestensauna overnachting in Hotelbonnenlandkaart indonesie in Atlassen en Landkaarten