Hofman-Hoek: Uw boekhouding uitbesteden? Voor ZZP, MKB & BV

301537sinds 27 jul. '19, 16:05
€ 55,00
Deel via
of

Kenmerken

TypeBelastingaangifte, Salarisadministratie, Administratie of Boekhouding, Fiscaal of Juridisch

Beschrijving

Is de administratie doen niet je favoriete bezigheid? Geen probleem, het is wel onze favoriete bezigheid en Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies neemt deze taak dan ook graag uit je handen. Hofman & Van der Hoek spreekt met je een vaste prijs per maand af. Hiermee kom je achteraf niet voor onaangename verassingen te staan.
Wij kunnen je, voor iedere situatie, een passend pakket aanbieden. Benieuwd naar onze pakketten? .
Bekijk de pakketten op onze website, vanaf € 55,- per maand all-in.

Overstap korting € 25,- per maand

Stap je over van boekhouder? Dan heb je geluk! Hofman & van der Hoek Administratie en Belastingadvies biedt nieuwe klanten namelijk een interessante overstapkorting. Wanneer je overstapt betaal je het eerste jaar maar liefst €25,- per maand minder.


Maar natuurlijk is het ook mogelijk om een pakket op maat voor je te maken dat aan al je wensen en de eisen van de onderneming voldoet.

Wij helpen al meer dan 15 jaar ondernemers met het laten groeien van hun onderneming. Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies weet als geen ander welke fases je als ondernemer doormaakt en tegen welke administratieve en financiële uitdagingen je aanloopt.
  • Tijdbesparend door je administratie geheel uit te besteden
  • Scherpe vaste prijzen
  • Deskundige en ervaren medewerkers
  • Bellen, mailen en Appen is super handig, maar soms is het ook fijn je boekhouder even face-to-face te spreken
  • 24/7 via een online dashboard inzicht in je administratie
  • Gratis voor de deur parkeren in Arnhem
  • Openingstijden 9.00 uur t/m 17.00 (na kantooruren en op zaterdag op afspraak)
  • Snelle respons. Waarom uitstellen tot morgen als je het vandaag al kan doen?


Onze dienstverlening:

  • Verwerken van uw bedrijfsadministratie
  • BTW aangifte (omzetbelasting)
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Aanvragen voorlopige teruggave
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Verzorgen salarisadministratie en loonaangiften
  • Opstellen jaarrekening
  • Tussentijdse rapportages
  • Fiscaal advies
  • Afhandeling bezwaarschriften en uitstelregelingen

Kenmerken voor ons administratiekantoor is de open en informele werkwijze. We houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal. Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies helpt starters, ZZP'ers en MKB.

Maar natuurlijk ook voor particulieren.

We zijn een professionele en flexibele organisatie en hechten veel waarde aan persoonlijk contact en een duurzame klantrelatie. Bij ons op kantoor heerst dan ook een informele en goede sfeer, die er voor zorgt dat klanten zich snel op hun gemak voelen.

Wij begrijpen als geen ander dat ondernemers al genoeg aan hun hoofd hebben en meer verwachten van een administratiekantoor dan administratieve dienstverlening alleen. Wij bieden onze klanten daarom meer. Meer rust, overzicht en tijd zodat ze zich kunnen focussen op wat echt belangrijk voor ze is: zaken doen!

Rust
Bij ons heeft iedere klant een persoonlijk aanspreekpunt. Dat is handig, want zo kunt je altijd direct bij ons terecht met je vraag. Onze medewerkers zijn hoog opgeleid en altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Ze denken proactief met je mee, waardoor je als klant zeker weet dat je voor de beste oplossing kiest. En dat geeft rust.

Overzicht
Als ondernemer heb je behoefte aan overzicht. Voor ons betekent dit een bijgewerkte administratie en een tijdige belastingaangifte. Daarnaast begrijpen we dat je geen behoefte hebt aan ingewikkelde jaarverslagen en onbegrijpelijke adviezen. We zorgen er daarom altijd voor dat we het jaarverslag of advies persoonlijk met je doorspreken, zodat je altijd weet wat de laatste stand van zaken is. En dat zorgt voor overzicht.

Tijd
Als ondernemer ben je altijd druk. Doordat je de administratie gedeeltelijk of helemaal aan ons kunt uitbesteden, hou je meer tijd over voor andere dingen, zoals het binnenhalen van nieuwe klanten. Of om juist lekker even op vakantie te gaan. En als je dringende zaken wilt bespreken, dan kunt je altijd direct bij ons terecht, ook buiten kantoortijden. Dat is voor ons een kleine moeite en scheelt je een hoop kostbare tijd. Handig toch?


Kennis maken?

Benieuwd wat Hofman & Van der Hoek voor je kan betekenen, heb je vragen of wil je gewoon even kennismaken met ons.

Wij beantwoorden graag al je vragen en geven je (kosteloos) een vrijblijvend advies. Kom gerust langs op ons kantoor in Arnhem. Neem contact met ons op voor het maken van een geheel vrijblijvende afspraak.



Contact informatie:


Hofman & Van der Hoek Administratie & Belastingadvies VOF
Ondernemingscentrum: Facility Point Arnhem
Meander 251
6825 MC Arnhem

Telefoon 026 376 4595
Mobiel 06 21 428 948
E-mail: info@hofman-hoek.nl

Kamer van Koophandel Arnhem 75046628
BTW# NL860120806B01
Advertentienummer: a1296705681
Overige advertenties van Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies
Meer van Hofman & Van der Hoek Administratie en Belastingadvies