Kenmerken
Conditie
Gebruikt
Merk
Beschrijving
Dit is een waardepeiling en komt misschien over een tijd te koop aangezien ik aan mijn autorijbewijs wil beginnen zal ik er niet veel gebruik meer van maken. Ik heb deze brommer nog niet zo lang ongeveer een maandje tot 2 maanden, en heb er zelf ook niks aan het blok gesleuteld.
(Brommer op laatste foto heb ik al verkocht)
Verder over de brommer:
Het is een beta track uit 2017.
De brommer heeft een geel kenteken en ZONDER wok.
Er staat in de 4k op de teller(ik weet niet precies maar zal 4100/4200 zijn).
Blok is nog in goede staat
Het blok is een standaard 50cc blok waar verder niets aan gedaan is alles is standaard op de uitlaat na.
Heb een KRM stuur met stuurkussen van KRM en tijdelijk een ander voorspatbord erop gezet.
Mijn voorkap en voorspatbord moeten nog bezorgd worden (yamaha crosskap en acerbis voorspatbord) zie laatste foto voor de voorkap en voorspatbord van mn oude brommer om te weten hoe ze eruit komen te zien.
De uitlaat is een LeoVince bovenlangs uitlaat.
De top ligt rond de 75/80.
Er zitten rode rietjes om de spaken als detail alleen moet ze op het achterwiel nog even verder afmaken maar heb ze allemaal liggen.
Heb de kentekenhouder, de knipperlichten en het voorlicht en achterlicht er ook nog erbij. Ook de originele voorkappen heb ik erbij.
Doe maar een bod bij een goed bod kan die eventueel verkocht worden. (Geen onzinbiedingen onder de 2400)
(Brommer op laatste foto heb ik al verkocht)
Verder over de brommer:
Het is een beta track uit 2017.
De brommer heeft een geel kenteken en ZONDER wok.
Er staat in de 4k op de teller(ik weet niet precies maar zal 4100/4200 zijn).
Blok is nog in goede staat
Het blok is een standaard 50cc blok waar verder niets aan gedaan is alles is standaard op de uitlaat na.
Heb een KRM stuur met stuurkussen van KRM en tijdelijk een ander voorspatbord erop gezet.
Mijn voorkap en voorspatbord moeten nog bezorgd worden (yamaha crosskap en acerbis voorspatbord) zie laatste foto voor de voorkap en voorspatbord van mn oude brommer om te weten hoe ze eruit komen te zien.
De uitlaat is een LeoVince bovenlangs uitlaat.
De top ligt rond de 75/80.
Er zitten rode rietjes om de spaken als detail alleen moet ze op het achterwiel nog even verder afmaken maar heb ze allemaal liggen.
Heb de kentekenhouder, de knipperlichten en het voorlicht en achterlicht er ook nog erbij. Ook de originele voorkappen heb ik erbij.
Doe maar een bod bij een goed bod kan die eventueel verkocht worden. (Geen onzinbiedingen onder de 2400)
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ouddorp
551x bekeken
21x bewaard
Sinds 1 jun '26
Advertentienummer: m2405971580
Populaire zoektermen
Brommers | Crossbrommerscrossbrommer 50cckawasaki 50ccktm 50ccsuzuki 50ccorion 50ccbrommer 50ccenduro 50cccrossbrommer 50cc met kentekensuzuki 50cccrosser 50ccbrommers wanroijorion 50ccktm 50ccverstelbaar bureau in Bureauselops in Fietsen | Dames | Damesfietsenveiligheidsvoerhek in Overige Dieren-accessoiresvelgreparatie in Banden en Velgende grachten van amsterdam in Overige Boekenschommelstoel volwassenen in Stoelenbabyspeelgoed in Speelgoed | Babyspeelgoedyamaha k in Cassettedecksn 1:160 in Modeltreinen | N-Spoorhappy hop springkussen in Speelgoed | Buiten | Trampolines