Japanse klassiekers | Honderden motoren + brommers | Utrecht
Beschrijving
* Kijk op onze website voor het meest actuele aanbod. Zeker weten dat een brommer of motorfiets er nog is voor je aan de reis begint? Bel even! Alleen zaterdag's geopend van 10:00 tot 16:00.
Ben jij gek op klassieke Japanse motoren en brommers en wil je écht iets te kiezen hebben? Dan moet je onze showroom in Utrecht bezoeken! Wij importeren met grote regelmaat unieke modellen rechtstreeks uit Japan, van zeldzame JDM-uitvoeringen tot klassieke iconen van Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki en meer.
Regelmatig nieuwe ladingen uit Japan
Elke 6 / 7 weken arriveert er een verse container met bijzondere vondsten:
Originele Japanse modellen (JDM) die nooit in Europa zijn uitgebracht
Oldschool tweewielers uit de jaren ’70, ’80 en ’90
Barn finds & originele restauratieprojecten
Volledig gerestaureerde klassiekers in showroomstaat
Of je nu houdt van sleutelen aan een verweerde oldtimer of direct wil wegrijden op een glimmende klassieker:
“Projecten voor de sleutelaar. Parels voor de fijnproever.”
Grote showroom in Utrecht
Met honderden motoren & brommers op voorraad, direct te bekijken. Klassiekers / oldtimers, vintage motoren / brommers, racemotoren, crossmotoren, zeldzame Japanse motorfiets modellen, in nieuwstaat, opknappers..
Ook onderdelen, accessoires en advies van liefhebbers, voor liefhebbers.
Het spul wat wij zoal hierheen halen: (niet altijd op voorraad, maar wel altijd op verzoek uit Japan te halen)
Honda
SS50, SS50E, SS50Z, CD50, CD50S, CD70, CD90, CD125, CL50, CL70, CL90, CL125, CB50, CB50JX, CB50K, CB90, CB92 Benly, CB125T, CB125S, CB125JX, Benly 50S, Benly 90, Benly 125, Monkey, Monkey Z50, Monkey R, Gorilla, Dream 50, Ape, Solo, Solo 50, CC110, Cross Cub, Super Cub 50, C50, C70, C90, C100, C110, C115, C200, C320, C310, C50M, C70M, C90M, Motra, Motocompo, CY50, R&P, TL50, Dax, Dax ST50, Dax ST70, Chaly, Chaly CF50, Chaly CF70, CT110, CT125, Jazz 50, Magna 50, PF50, PF50 Amigo, Novio, Amigo, PC50, PS50, Roadpal, Hobbit PA50, Cesta, Little Cub, Gyro X, Gyro Canopy, Beat, Tact, Today, Giorno, Spacy 50, Dio
MB50, MB80, MBX50, MBX80, MT5, MT8, MT50, MT80, MTX50, MTX80, NS50F, NS1, NSR50, NSR80, CRM50, CRM80, QR50, PX50, PX80, Lead 50, Lead 80, Lead 90, Aero 50, Vision 50, Melody, Melody Deluxe, Express NC50, Camino, Camino DX
Yamaha
FS1 (Fizzy), FS1E, RD50, RD50M, DT50, DT50MX, DT50R, TY50, TY50M, Chappy LB50, Chappy LB80, Passola, Passol, Salient, Jog, RZ50, TZR50, RX50, YB50, YSR50, Vino 50, Mate 50, Townmate, QT50, MJ50
Suzuki
GT50, GT80, TS50, TS50X, TS50ER, ZR50, ZR50SL, A50, AP50, RM50, RMX50, FR50, FR80, Birdie, Love, Gemma, Address 50, Street Magic 50, K50, Hustler 50, T500 (kleinere versies)
Kawasaki
AR50, AR50K, AE50, KV50, KV75, KSR50, KDX50, KX50, KH50, Coyote 50, G3SS 50, BJ50, Avito
4-cilinder racers & sportmotoren
Honda CBR250RR (MC22) – 4-cilinder, 19.000 tpm, een technologisch hoogstandje
Kawasaki ZXR250 / ZXR250R (ZX250A/C) – mini Ninja met ram-air en 4-cilinder blok
Yamaha FZR250R (2KR/3LN) – compacte sportmotor met Deltabox frame
Suzuki GSX-R250 (GJ72A) – zeldzame 4-in-lijn 250cc sportbike
Honda VFR400R’s kleinere broer: VFR250R – V4-motor, extreem zeldzaam
Tweetakt sportmachines
Honda NSR250R (MC18/MC21/MC28) – legendarische tweetakt racer
Yamaha TZR250 (1KT/3MA/3XV) – Japan’s antwoord op de NSR
Suzuki RGV250 (VJ21/VJ22) – brute tweetakt met GP-DNA
Kawasaki KR-1 / KR-1S – ultralichte tweetakt raket
Retro / classic naked & cafe
Honda Jade 250 – op de CB250F gebaseerd, naked 4-cilinder
Honda Hornet 250 – mini-versie van de grote Hornet, 4-cilinder
Honda GB250 Clubman – café racer met klassieke looks en luchtgekoelde eencilinder
Kawasaki Balius 250 – hoogtoerige 4-cilinder naked bike
Suzuki Goose 250 – monocoque frame, eencilinder racer
Yamaha SRV250 – V-twin café-stijl motor, zeldzaam en stijlvol
Yamaha R1-Z 250 – tweetakt naked sportfiets