2023 MacBook Air 15” M2 - 16gb RAM, 512gb SSD€ 1.000,00
Specialized S-Works Crux Size 54 Sram Red with Power Meter
6717sinds 20 jun. '25, 17:21
€ 6.300,00
Ophalen
Thuisbezorgd door Brenger vanaf € 39,-
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
MerkOverige merken
Aantal versnellingen10 tot 15 versnellingen
Wielgrootte28 inch
MateriaalCarbon
Framehoogte53 tot 57 cm
Beschrijving
An absolutely incredible bike that is at home both on road and gravel. Nearly the same geometry as the Tarmac but even lighter! The whole bike weighs just 7.4kg with gravel tires.
Changes from stock:
DT Swiss GRC 1600 42mm deep carbon rims with DT Swiss 350 hubs. Setup tubules with Schwalbe Alround 40mm tires. The wheels and tires are brand new and provide a significant aero advantage. Perfect for mixed terrain riding.
New SRAM Force chain for durability and longevity
Enve 110mm stem with Garmin / Wahoo mount
Quarq 167.5mm crank arms (the ones that are lighter than Sram RED). Sram discontinued making these when the new RED came out because they are the same crank.
Sram RED rear derailleur with Garbaruk long cage and oversized pulley wheel. This is lighter than RED XPLR, shifts better with smaller cassettes (I used a 10-36 in The Netherlands), and makes the drivetrain more efficient. Plus it looks cool :-)
I currently have a Syncros Tofino saddle on it, but can put back on the Power if you prefer.
Dutch:
Een absoluut ongelooflijke fiets die zich thuis voelt op zowel de weg als gravel. Bijna dezelfde geometrie als de Tarmac, maar nog lichter! De volledige fiets weegt slechts 7,4 kg met gravelsbanden.
Aanpassingen ten opzichte van de standaarduitvoering:
DT Swiss GRC 1600 carbon velgen van 42 mm diep met DT Swiss 350 naven. Tubeless setup met Schwalbe Alround 40 mm banden. De wielen en banden zijn gloednieuw en bieden een aanzienlijk aerodynamisch voordeel. Perfect voor ritten op gemengd terrein.
Nieuwe SRAM Force-ketting voor duurzaamheid en een langere levensduur.
Enve stuurpen van 110 mm met Garmin/Wahoo mount.
Quarq crankarmen van 167,5 mm (lichter dan SRAM RED). SRAM is gestopt met het maken van deze crankarmen bij de introductie van de nieuwe RED, omdat het in feite dezelfde crank is.
SRAM RED achterderailleur met Garbaruk long cage en oversized derailleurwiel. Deze is lichter dan de RED XPLR, schakelt beter met kleinere cassettes (ik gebruikte een 10-36 in Nederland) en maakt de aandrijflijn efficiënter. Plus: het ziet er cool uit :-)
Er zit momenteel een Syncros Tofino-zadel op, maar ik kan er desgewenst weer een Power-zadel op zetten.
Changes from stock:
DT Swiss GRC 1600 42mm deep carbon rims with DT Swiss 350 hubs. Setup tubules with Schwalbe Alround 40mm tires. The wheels and tires are brand new and provide a significant aero advantage. Perfect for mixed terrain riding.
New SRAM Force chain for durability and longevity
Enve 110mm stem with Garmin / Wahoo mount
Quarq 167.5mm crank arms (the ones that are lighter than Sram RED). Sram discontinued making these when the new RED came out because they are the same crank.
Sram RED rear derailleur with Garbaruk long cage and oversized pulley wheel. This is lighter than RED XPLR, shifts better with smaller cassettes (I used a 10-36 in The Netherlands), and makes the drivetrain more efficient. Plus it looks cool :-)
I currently have a Syncros Tofino saddle on it, but can put back on the Power if you prefer.
Dutch:
Een absoluut ongelooflijke fiets die zich thuis voelt op zowel de weg als gravel. Bijna dezelfde geometrie als de Tarmac, maar nog lichter! De volledige fiets weegt slechts 7,4 kg met gravelsbanden.
Aanpassingen ten opzichte van de standaarduitvoering:
DT Swiss GRC 1600 carbon velgen van 42 mm diep met DT Swiss 350 naven. Tubeless setup met Schwalbe Alround 40 mm banden. De wielen en banden zijn gloednieuw en bieden een aanzienlijk aerodynamisch voordeel. Perfect voor ritten op gemengd terrein.
Nieuwe SRAM Force-ketting voor duurzaamheid en een langere levensduur.
Enve stuurpen van 110 mm met Garmin/Wahoo mount.
Quarq crankarmen van 167,5 mm (lichter dan SRAM RED). SRAM is gestopt met het maken van deze crankarmen bij de introductie van de nieuwe RED, omdat het in feite dezelfde crank is.
SRAM RED achterderailleur met Garbaruk long cage en oversized derailleurwiel. Deze is lichter dan de RED XPLR, schakelt beter met kleinere cassettes (ik gebruikte een 10-36 in Nederland) en maakt de aandrijflijn efficiënter. Plus: het ziet er cool uit :-)
Er zit momenteel een Syncros Tofino-zadel op, maar ik kan er desgewenst weer een Power-zadel op zetten.
Advertentienummer: m2281148825
Populaire zoektermen
Fietsen | Racefietsengebruikte racefietsenred bull roses-worksspecializedspecialized tarmac sl7specialized cruxspecialized roubaixs worksspecialized venges-works vengespecialized divergewim de vos fietsenspecialized cruxeettafel 3 meter in Tafels | Eettafelshulsta in Kasten | Wandmeubelsmarokkaanse riem in Gelegenheidskledingzwavel in Mineralen en Fossielenbrommer vriezenveen in Brommers | Oldtimerskoelkast ignis in Koelkasten en IJskastenrossum ansichtkaarten in Ansichtkaarten | Nederlandschotelbodem bed in Slaapkamer | Beddenhub in Kunst | Tekeningen en Foto'speugeot 508 banden in Banden en Velgen