Kenmerken
Conditie
Gebruikt
Model
Maximum snelheid
Maximaal 45 km/u
Bouwjaar
2004
Kilometerstand
22168
Brandstof
Benzine
Cilinderinhoud
50
Beschrijving
In principe is er weinig aan de hand met de Speedfight 2 LC. Ik geef het hele verhaal transparant en eerlijk.
Ik heb hem een maand geleden overgenomen van iemand, waarna hij vrij snel een vastloper kreeg op de vario (niet op de motor). Ik dacht dat het een vastloper op de motor was, dus heb ik meteen rigoreus het cilinderblok en de zuiger vervangen. Eerst heb ik de carburateur helemaal schoongemaakt, daarna de cilinder/zuiger vervangen, nieuwe koelvloeistof. Maar nog steeds problemen; het bleek de vario te zijn. Splinternieuwe vario, rolletjes, v-snaar geinstalleerd, en toen reed hij flink: 75kmu. Maar, de uitlaat was ook niet zuiver meer, maakte herrie, dus heb er ook een splinternieuwe SITO uitlaat opgemonteerd (week geleden). Superstil nu, max 65kmu, dus rollerbank proof. Maar nu begint het gas ineens in te kakken, dan rijdt hij even 65kmu, laat ik gas los, en dan komt hij niet meer bij, en kakt helemaal in. Ene moment sputtert hij weer door naar 65kmu, en ander moment gaat hij helemaal uit. Ik denk dat de carburateur weer vies of vochtig is ofzo.
Maar goed, ik ben er een beetje klaar mee. Ga weer terug naar 4takt. Ik nam hem over voor 600 euro, heb er 300 euro aan splinternieuwe onderdelen in gestopt (cilinder, zuiger, vario, vsnaar, uitlaat). Reserveonderdelen: oude cilinder (geen schade), oude zuiger (geen schade), oude vsnaar (was als nieuw), 3 sets rolletjes. Dus voor handige harry snel te herstellen en met reserveonderdelen kan hij zeer veel kilometers gaan halen nog.
Olietank is verwijderd, benzine moet dus mengsmering zijn (1:50 tweetakt olie, 2.5 liter Castrol topolie bijgeleverd)
Verder is het het WRC 206 2004 model, ziet er super uit, mooi sportief model, metalen voetplaten.
Licht, knipperlicht, remmen, elektrische start, kickstart, werkt allemaal.
Ik heb hem een maand geleden overgenomen van iemand, waarna hij vrij snel een vastloper kreeg op de vario (niet op de motor). Ik dacht dat het een vastloper op de motor was, dus heb ik meteen rigoreus het cilinderblok en de zuiger vervangen. Eerst heb ik de carburateur helemaal schoongemaakt, daarna de cilinder/zuiger vervangen, nieuwe koelvloeistof. Maar nog steeds problemen; het bleek de vario te zijn. Splinternieuwe vario, rolletjes, v-snaar geinstalleerd, en toen reed hij flink: 75kmu. Maar, de uitlaat was ook niet zuiver meer, maakte herrie, dus heb er ook een splinternieuwe SITO uitlaat opgemonteerd (week geleden). Superstil nu, max 65kmu, dus rollerbank proof. Maar nu begint het gas ineens in te kakken, dan rijdt hij even 65kmu, laat ik gas los, en dan komt hij niet meer bij, en kakt helemaal in. Ene moment sputtert hij weer door naar 65kmu, en ander moment gaat hij helemaal uit. Ik denk dat de carburateur weer vies of vochtig is ofzo.
Maar goed, ik ben er een beetje klaar mee. Ga weer terug naar 4takt. Ik nam hem over voor 600 euro, heb er 300 euro aan splinternieuwe onderdelen in gestopt (cilinder, zuiger, vario, vsnaar, uitlaat). Reserveonderdelen: oude cilinder (geen schade), oude zuiger (geen schade), oude vsnaar (was als nieuw), 3 sets rolletjes. Dus voor handige harry snel te herstellen en met reserveonderdelen kan hij zeer veel kilometers gaan halen nog.
Olietank is verwijderd, benzine moet dus mengsmering zijn (1:50 tweetakt olie, 2.5 liter Castrol topolie bijgeleverd)
Verder is het het WRC 206 2004 model, ziet er super uit, mooi sportief model, metalen voetplaten.
Licht, knipperlicht, remmen, elektrische start, kickstart, werkt allemaal.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Drachten
277x bekeken
3x bewaard
Sinds 23 nov '25
Advertentienummer: m2337391366
Populaire zoektermen
peugeot speedfight 2speedfight 3peugeot vivacityspeedfight 2peugeot djangospeedfight 4Scooters | Peugeotpeugeot rapidopeugeot vivacity 2 taktpeugeot tweetpeugeot zenithspeedfight 2 kappensetpeugeot buxyrapido scooterklederdracht scheveningen in Ansichtkaarten | Nederlandgasfleshouder in Caravan accessoireskentekenplaathouder in Kentekenplaathoudersella k in Uiterlijk | Parfumlevis 511 30 32 in Spijkerbroeken en Jeanscorsa b gsi in Besturingmag 520 in Pc- en Netwerkkabelscadillac srx in Cadillackinderwagen twin in Kinderwagens en Combinatieshongaars antiek in Antiek | Wandborden en Tegels