Schaal H0 TRIX 22801 NYC Stoomlocomotief met getrokken te...
Kenmerken
Beschrijving
NL: Stoomlocomotief met getrokken tender. digitaal adres 3
Multifunctionele locomotief serie H6 van de New York Central Railroad (NYC). United States Railroad Administration (USRA) standaardontwerp "Mikado" 2-8-2.
Hoogtepunten
Gegoten metalen locomotiefframe, ketel, tenderbodem en opbouw.
Krachtige motor met klokanker, in de ketel.
Geluidseffecten: cilinder/uitlaat, fluitje, bel, piepende remmen.
Minimale actieradius 450 mm / 18".
Productomschrijving
Model: Tijdperk II - III, locomotief met DCC-decoder, geregelde hoogvermogenaandrijving en geluidsgenerator. Krachtige blikmotor met klokanker in de ketel. 4 assen aangedreven. In de locomotief kan een rookgenerator (Märklin 72270) worden ingebouwd. Frontsein conventioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. De koplamp is een onderhoudsvrije LED. De locomotief heeft RP 25 wielen. Geluidseffecten stoomlocomotief variëren met de snelheid van de locomotief en samen met fluit, bel, simulatie van piepende remmen, optrek- en remvertraging digitaal schakelbaar. Op de piloot is een voorbeeldgetrouwe, niet werkende koppeling gemonteerd. Er is een kortkoppeling tussen locomotief en tender. De koppeling op de tender is compatibel met het Kadee-systeem. Er is een NEM-koppelingsschacht en een mechaniek voor kortkoppeling op de tender. Apart aangebrachte metalen leuningen. Veel apart aangebrachte details. Figuren van machinist en brandweerman voor de machinistencabine inbegrepen. Het bedrijfsnummer wijkt af van dat van 22802.
Lengte over de koppelingen 290 mm / 11-7/16".
DE: Dampflokomotive mit gezogenem Tender.
Mehrzwecklokomotive Baureihe H6 der New York Central Railroad (NYC). United States Railroad Administration (USRA) Standardausführung "Mikado" 2-8-2.
Höhepunkte
Lokrahmen, Kessel, Tenderboden und Aufbau aus Metallguss.
Leistungsstarker Motor mit Glockenanker, im Kessel.
Soundeffekte: Zylinder/Auspuff, Pfeife, Glocke, quietschende Bremsen.
Mindestreichweite 450 mm / 18".
Produktbeschreibung
Modell: Epoche II - III, Lokomotive mit DCC-Decoder, geregeltem Hochleistungsantrieb und Geräuschgenerator. Leistungsstarker Kannenmotor mit Glockenanker im Kessel. 4 Achsen angetrieben. Ein Rauchsatz (Märklin 72270) kann in die Lokomotive eingebaut werden. Spitzensignal konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Der Scheinwerfer ist eine wartungsfreie LED. Die Lok hat RP 25 Räder. Dampflok-Soundeffekte variieren mit der Geschwindigkeit der Lokomotive und sind zusammen mit Pfeife, Glocke, Simulation von Bremsenquietschen, Anfahr- und Bremsverzögerung digital schaltbar. Am Piloten ist eine vorbildgetreue, funktionslose Kupplung montiert. Kurzkupplung zwischen Lokomotive und Tender. Die Kupplung am Tender ist mit dem Kadee-System kompatibel. Am Tender ist ein NEM-Kupplungsschacht und eine Kurzkupplungsmechanik vorhanden. Separat angebrachte Handläufe aus Metall. Viele angesetzte Details. Fahrer- und Feuerwehrfiguren für die Fahrerkabine liegen bei. Die Betriebsnummer weicht von der 22802 ab.
Länge über Kupplungen 290 mm / 11-7/16".
EN: Steam locomotive with pulled tender.
Multipurpose locomotive series H6 of the New York Central Railroad (NYC). United States Railroad Administration (USRA) standard design "Mikado" 2-8-2.
Highlights
Cast metal locomotive frame, boiler, tender bottom and superstructure.
Powerful engine with bell armature, in the boiler.
Sound effects: cylinder/exhaust, whistle, bell, squealing brakes.
Minimum range 450 mm / 18".
Product description
Model: Era II - III, locomotive with DCC decoder, controlled high-efficiency propulsion and sound generator. Powerful can motor with bell anchor in the boiler. 4 axles powered. A smoke generator (Märklin 72270) can be installed in the locomotive. Headlights will work in conventional operation, can be controlled digitally. The headlight is a maintenance-free LED. The locomotive has RP 25 wheels. Steam locomotive sound effects vary with the speed of the locomotive and can be controlled digitally together with whistle, bell, simulation of squealing brakes, acceleration and braking delay. A prototypical, non-working clutch is mounted on the pilot. There is a close coupling between the locomotive and tender. The coupling on the tender is compatible with the Kadee system. There is a NEM coupling shaft and a close coupling mechanism on the tender. Separately fitted metal handrails. Many separately applied details. Operator and firefighter figures for the operator's cab included. The company number differs from that of 22802.
Length over couplings 290 mm / 11-7/16".
MEER INFORMATIE:
- Conditie: Gebruikt
- Merk: Trix
- Staat gebruikt artikel: Zeer goede staat
- Verpakking: Met Originele verpakking
- Digitaal of Analoog: Digitaal
- Garantie: 2 weken garantie
- Banen: New York Central Rail Road Compagnie
- Geluid: Met originele geluidsmodule
- Item: Stoomlocomotief met losse tender
- Technische staat: Functioneert 100%
OVER HOBBYOUTLETSHOP.COM
Alles voor uw hobby: Modeltreinen / Locs, Vliegtuigmodellen, Scheepsmodellen en Automodellen
HobbyOutletShop.com is onderdeel van Grootspoor.com, maar HobbyOutletShop.com richt zich op alle schalen kleiner dan spoor 1. Daarnaast richt HobbyOutletShop.com zich ook op de in- en verkoop van andere hobbycollecties.
Wij verkopen uitsluitend gebruikte artikelen, restvoorraden van winkeliers, importeurs en fabrikanten. Wij verkopen tegen de laagst mogelijke prijs en iedere week voegen wij nieuwe producten toe aan onze webshop. Onze ervaring hebben wij opgedaan sinds 2002. Een vertrouwd adres, een ander concept.
We kunnen producten naar u verzenden of u kunt deze (op afspraak) ophalen in onze winkel:
Kanaaldijk 122 B
1831 GC Koedijk
Tel: +31 (0)72-5618707