Märklin 39607 Kokarde460 033-4 en 94131 samen voor € 290,00€ 290,00
Märklin 36241 BR 24 Stoomlocomotief met getrokken tender.
€ 121,00
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd via PostNL voor € 6,95
2275sinds 17 feb. '25, 20:16
Kenmerken
Beschrijving
- Märklin 36241 BR 24 Stoomlocomotief met getrokken tender.
- In zeer mooie staat verkerend (foto's onderdeel van de beschrijving)
- In originele verpakking met alle bijbehorende papieren.
Voorbeeld: Multifunctionele locomotief serie 24 van de Deutsche Bundesbahn (DB). Eenheidslocomotief met Witte-windleibladen
Model: Met Digital-decoder en speciale motor. Ketel van metaal. Alle assen aangedreven. Antislipbanden. Kortkoppelingen in genormaliseerde NEM-schacht. Driepuntsfrontsein wisselt met de rijrichting, traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsarme LED's. Locomotief met rookgarnituurcontact: voorbereid om later een rookgarnituur (72270) in te bouwen.
Lengte over buffers 19,4 cm
Grootbedrijf: BR 24 – Steppenpaard in Pruisen. Voor de vlakke, lange zijlijnen in Oost- en West-Pruisen werden van 1926 tot 1938 in totaal 95 exemplaren van de serie 24 aangeschaft. De als 'Steppenpaard' aangeduide locomotief was als reizigerstreinloc ontworpen, maar werd al spoedig als multifunctionele locomotief gebruikt. De 16,96 m lange machine, die een maximumsnelheid van 90 km/h bereikte, was een parallelle serie met de BR 64 en bewees zich in de haar toebedeelde taken zeer goed. Door de deling van Duitsland en de gebiedsafdrachten aan Polen kwamen ten slotte 38 machines naar de Deutsche Bundesbahn, waar ze verder op zijlijnen, vaak met Donnerbussen, waardevolle diensten verrichtten. Langzamerhand werd ze op veel plaatsen door de rode railbussen van de series VT 95 en VT 98 verdrongen, werd ze buiten dienst gesteld en verschroot. Haar laatste BW was Rheydt, van daaruit nam ze in 1966 afscheid uit de reguliere dienst bij de Deutsche Bundesbahn. In Polen kon men tot 1976 niet afzien van de 34 overgebleven machines, die men na de Tweede Wereldoorlog overnam. 4 Steppenpaarden zijn tot op heden museaal behouden gebleven, een daarvan is uit het bestand van de Poolse Staatsspoorwegen (PKP)
Zie foto's
Graag bieden naar waarde
Direct verkocht bij een bod van € 121,00
Op lagere voorstellen via mail ,geen reactie
Vragen naar de (laagste) prijs, wat ik er minimaal voor wil hebben of biedingen zonder bod op marktplaats blijven onbeantwoord.
Zie ook mijn andere aanbiedingen en combineer uw aankopen en spaar verzendkosten uit Betalingsmogelijkheden: -Bankoverschijving of contant bij afhalen.-Uw bod is exclusief verzending binnen Nederland. -Verzendkosten zijn: € 10,35 (aangetekend pakket, verzekerd tot € 500,00) Kijk ook eens even naar mijn andere advertenties. Klik op: "Bekijk alle advertenties van adverteerder" (particuliere verkoop) Veel plezier bij het bieden.
- In zeer mooie staat verkerend (foto's onderdeel van de beschrijving)
- In originele verpakking met alle bijbehorende papieren.
Voorbeeld: Multifunctionele locomotief serie 24 van de Deutsche Bundesbahn (DB). Eenheidslocomotief met Witte-windleibladen
Model: Met Digital-decoder en speciale motor. Ketel van metaal. Alle assen aangedreven. Antislipbanden. Kortkoppelingen in genormaliseerde NEM-schacht. Driepuntsfrontsein wisselt met de rijrichting, traditioneel in bedrijf, digitaal schakelbaar. Verlichting met onderhoudsarme LED's. Locomotief met rookgarnituurcontact: voorbereid om later een rookgarnituur (72270) in te bouwen.
Lengte over buffers 19,4 cm
Grootbedrijf: BR 24 – Steppenpaard in Pruisen. Voor de vlakke, lange zijlijnen in Oost- en West-Pruisen werden van 1926 tot 1938 in totaal 95 exemplaren van de serie 24 aangeschaft. De als 'Steppenpaard' aangeduide locomotief was als reizigerstreinloc ontworpen, maar werd al spoedig als multifunctionele locomotief gebruikt. De 16,96 m lange machine, die een maximumsnelheid van 90 km/h bereikte, was een parallelle serie met de BR 64 en bewees zich in de haar toebedeelde taken zeer goed. Door de deling van Duitsland en de gebiedsafdrachten aan Polen kwamen ten slotte 38 machines naar de Deutsche Bundesbahn, waar ze verder op zijlijnen, vaak met Donnerbussen, waardevolle diensten verrichtten. Langzamerhand werd ze op veel plaatsen door de rode railbussen van de series VT 95 en VT 98 verdrongen, werd ze buiten dienst gesteld en verschroot. Haar laatste BW was Rheydt, van daaruit nam ze in 1966 afscheid uit de reguliere dienst bij de Deutsche Bundesbahn. In Polen kon men tot 1976 niet afzien van de 34 overgebleven machines, die men na de Tweede Wereldoorlog overnam. 4 Steppenpaarden zijn tot op heden museaal behouden gebleven, een daarvan is uit het bestand van de Poolse Staatsspoorwegen (PKP)
Zie foto's
Graag bieden naar waarde
Direct verkocht bij een bod van € 121,00
Op lagere voorstellen via mail ,geen reactie
Vragen naar de (laagste) prijs, wat ik er minimaal voor wil hebben of biedingen zonder bod op marktplaats blijven onbeantwoord.
Zie ook mijn andere aanbiedingen en combineer uw aankopen en spaar verzendkosten uit Betalingsmogelijkheden: -Bankoverschijving of contant bij afhalen.-Uw bod is exclusief verzending binnen Nederland. -Verzendkosten zijn: € 10,35 (aangetekend pakket, verzekerd tot € 500,00) Kijk ook eens even naar mijn andere advertenties. Klik op: "Bekijk alle advertenties van adverteerder" (particuliere verkoop) Veel plezier bij het bieden.
Advertentienummer: m2236482387
Populaire zoektermen
marklin br 53 in Modeltreinen | H0marklin 5112 in Modeltreinen | H0marklin 37990 in Modeltreinen | H0marklin 4313 in Modeltreinen | H0marklin 74491 in Modeltreinen | H0marklin 3099 in Modeltreinen | H0mannesmann in Modeltreinen | H0wolvega in Modeltreinen | H0fleischmann br 65kerstboom in Modeltreinen | H0herpa in Modeltreinen | H0marklin v100esu ecos in Modeltreinen | H0wegens overlijden in Modeltreinen | H0messenbalk in Werktuigensierlijstenstone island boek in Boekenantieke lessenaarkapiteinspak herenrussell hobbsbmw e34 in Uitlaatsystemenhooi in Werktuigenzundapp schakelasjohn tosh the pursuit of history in Boeken