Kenmerken
Motorvermogen (kW)
12 t/m 35 kW
Aantal cilinders
1 cilinder
Motorinhoud
250
Motorrijbewijs
Minimaal motorrijbewijs A2
Bouwjaar
1988
Beschrijving
Suzuki GN250 oldtimer uit 1988 – geheel origineel.
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik hem helaas niet meer binnen kan stallen en hij nu dus buiten onder een kap moet staan. Dit vind ik zonde omdat hij nu nog mooi is en ze in geheel originele staat inmiddels zeldzaam zijn geworden. Het idee was om deze oldtimer naast mijn ‘grote’ motor te blijven gebruiken, echter gebruik ik hem uiteindelijk toch te weinig omdat ik de bagagemogelijkheden mis die ik op mijn andere motor wel heb (o.a. helmkoffer).
De remblokken van het voorwiel zijn laatst vervangen, ook heb ik de kleppen recent laten stellen. De motor rijdt verder goed en is verassend snel.
De motor rijdt, remt en start goed en alles werkt naar behoren. Echter moet de distributieketting opnieuw gespannen worden (vervangen automatische kettingspanner, deze is nieuw of OEM gebruikt 20 a 25 euro of dmv plaatsen handmatige spanner) aangezien je deze kan horen.
Motor komt eventueel met originele Suzuki kap voor binnen, regenkap voor buiten, tanktas, ART-4 alarmhangslot (Oxford), ART-4 ketting+hangslot (VINZ, 1,50m) en ART-4 beugelslot (Stahlex) en een telefoonhouder. Deze krijg je er allemaal gratis bij, indien je deze erbij wilt hebben.
Bij vragen of interesse hoor ik het graag.
De reden dat ik hem verkoop is omdat ik hem helaas niet meer binnen kan stallen en hij nu dus buiten onder een kap moet staan. Dit vind ik zonde omdat hij nu nog mooi is en ze in geheel originele staat inmiddels zeldzaam zijn geworden. Het idee was om deze oldtimer naast mijn ‘grote’ motor te blijven gebruiken, echter gebruik ik hem uiteindelijk toch te weinig omdat ik de bagagemogelijkheden mis die ik op mijn andere motor wel heb (o.a. helmkoffer).
De remblokken van het voorwiel zijn laatst vervangen, ook heb ik de kleppen recent laten stellen. De motor rijdt verder goed en is verassend snel.
De motor rijdt, remt en start goed en alles werkt naar behoren. Echter moet de distributieketting opnieuw gespannen worden (vervangen automatische kettingspanner, deze is nieuw of OEM gebruikt 20 a 25 euro of dmv plaatsen handmatige spanner) aangezien je deze kan horen.
Motor komt eventueel met originele Suzuki kap voor binnen, regenkap voor buiten, tanktas, ART-4 alarmhangslot (Oxford), ART-4 ketting+hangslot (VINZ, 1,50m) en ART-4 beugelslot (Stahlex) en een telefoonhouder. Deze krijg je er allemaal gratis bij, indien je deze erbij wilt hebben.
Bij vragen of interesse hoor ik het graag.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Leiden
2.011x bekeken
31x bewaard
Sinds 20 jul '25
Advertentienummer: m2290970653
Populaire zoektermen
Motoren | Oldtimersoldtimer motorencrossmotor oldtimerbmw motor oldtimersuzuki gt 750triumph oldtimer motorengoedkope motorenoldtimer racerharley davidson oldtimer2 takt motorenvespa oldtimerjawa motorenhonda oldtimer motorensuzuki gt 550gebruikte mountainbike in Fietsen | Mountainbikes en ATBlattenwand licht eiken in Platen en Panelengeboorte ooievaarsnest in Kraamcadeaus en Geboortebordenbmw z3 chroom in Ophanging en Onderstelberkenbast in Antiek | Keramiek en Aardewerkpiaggio fly 2013 in Scooters | Piaggiobenzinetank buitenboordmotor in Bootonderdelenford granada mk1 in Carrosserie en Plaatwerktardelli in Sportboekene46 m3 binnenspiegel in Spiegels