Antiek Gietijzeren bad. Nog helemaal goed. Incl onderdelenBieden
Airline marketing and management
440sinds 22 mar. '25, 22:26
Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd door Brenger vanaf € 39,-
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeBoek of Tijdschrift
Beschrijving
Airline Marketing and Management is een gezaghebbend boek geschreven door Stephen Shaw dat de principes van marketing onderzoekt en hoe deze kunnen worden toegepast in de hedendaagse luchtvaartindustrie. Het boek wordt vaak gebruikt als studieboek voor studenten en professionals die zich willen verdiepen in marketingstrategieën binnen de luchtvaartsector. 
Boekgegevens:
• Titel: Airline Marketing and Management 
• Auteur: Stephen Shaw 
• Taal: Engels
• Editie: 7e editie 
• Publicatiedatum: 7 juli 2011 
• Uitgever: Routledge 
• ISBN-10: 1409401499 
• ISBN-13: 978-1409401490 
• Aantal pagina’s: 378
• Afmetingen: 15,6 x 2,2 x 23,4 cm
Het boek behandelt diverse onderwerpen, waaronder: 
• De basisprincipes van marketing en hun toepassing in de luchtvaartindustrie 
• Analyse van de markt voor luchttransportdiensten
• Het marketingmilieu en de invloed van politieke, economische, sociale, technologische en ecologische factoren
• Ontwikkeling van bedrijfs- en marketingstrategieën voor luchtvaartmaatschappijen
• Productanalyse, prijsstelling, inkomstenbeheer en distributie
• Merkbeheer en relatiebeheer binnen de luchtvaartsector
• Verkoop-, advertentie- en promotiebeleid van luchtvaartmaatschappijen
• Toekomstige trends en uitdagingen in airline marketing
Deze editie is bijgewerkt om de nieuwste ontwikkelingen en uitdagingen in de luchtvaartindustrie te weerspiegelen, waardoor het een waardevolle bron is voor iedereen die geïnteresseerd is in de marketingaspecten van luchtvaartmaatschappijen.
Boekgegevens:
• Titel: Airline Marketing and Management 
• Auteur: Stephen Shaw 
• Taal: Engels
• Editie: 7e editie 
• Publicatiedatum: 7 juli 2011 
• Uitgever: Routledge 
• ISBN-10: 1409401499 
• ISBN-13: 978-1409401490 
• Aantal pagina’s: 378
• Afmetingen: 15,6 x 2,2 x 23,4 cm
Het boek behandelt diverse onderwerpen, waaronder: 
• De basisprincipes van marketing en hun toepassing in de luchtvaartindustrie 
• Analyse van de markt voor luchttransportdiensten
• Het marketingmilieu en de invloed van politieke, economische, sociale, technologische en ecologische factoren
• Ontwikkeling van bedrijfs- en marketingstrategieën voor luchtvaartmaatschappijen
• Productanalyse, prijsstelling, inkomstenbeheer en distributie
• Merkbeheer en relatiebeheer binnen de luchtvaartsector
• Verkoop-, advertentie- en promotiebeleid van luchtvaartmaatschappijen
• Toekomstige trends en uitdagingen in airline marketing
Deze editie is bijgewerkt om de nieuwste ontwikkelingen en uitdagingen in de luchtvaartindustrie te weerspiegelen, waardoor het een waardevolle bron is voor iedereen die geïnteresseerd is in de marketingaspecten van luchtvaartmaatschappijen.
Advertentienummer: m2248849808
Populaire zoektermen
luchtvaart schaalmodellenairline trolleygeschiedenis van de luchtvaart lekturamaLuchtvaart en Vliegtuigspottenluchtvaart radioluchtvaart trolleyluchtvaart bestekluchtvaart boekenluchtvaart keycordsluchtvaart antennecockpit luchtvaartluchtvaart tijdschriftengeschiedenis van de luchtvaart lekturamaplaatjes album luchtvaartstelling 60 diep in Kantoor en Winkelinrichting | Magazijn, Stelling en Opslagprofessionele in Biljarten en Poolenevert pieters in Kunst | Schilderijen | Klassiekklitteband allstar in Kinderkleding | Schoenen en Sokkentondeuse hond in Honden-accessoiresuitlaat honda shadow vt 750 in Motoren | Hondadekbedovertrek blokker in Slaapkamer | Beddengoedavent electrische borstkolf in Babyvoeding en Toebehorendiesel horloge only the brave in Horloges | Herenmassage amanda in Literatuur