Airline marketing and management

Bieden
Ophalen of Verzenden
Thuisbezorgd door Brenger vanaf € 42,-
300sinds 22 mar. '25, 22:26
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeBoek of Tijdschrift

Beschrijving

Airline Marketing and Management is een gezaghebbend boek geschreven door Stephen Shaw dat de principes van marketing onderzoekt en hoe deze kunnen worden toegepast in de hedendaagse luchtvaartindustrie. Het boek wordt vaak gebruikt als studieboek voor studenten en professionals die zich willen verdiepen in marketingstrategieën binnen de luchtvaartsector. 

Boekgegevens:
• Titel: Airline Marketing and Management 
• Auteur: Stephen Shaw 
• Taal: Engels
• Editie: 7e editie 
• Publicatiedatum: 7 juli 2011 
• Uitgever: Routledge 
• ISBN-10: 1409401499 
• ISBN-13: 978-1409401490 
• Aantal pagina’s: 378
• Afmetingen: 15,6 x 2,2 x 23,4 cm

Het boek behandelt diverse onderwerpen, waaronder: 
• De basisprincipes van marketing en hun toepassing in de luchtvaartindustrie 
• Analyse van de markt voor luchttransportdiensten
• Het marketingmilieu en de invloed van politieke, economische, sociale, technologische en ecologische factoren
• Ontwikkeling van bedrijfs- en marketingstrategieën voor luchtvaartmaatschappijen
• Productanalyse, prijsstelling, inkomstenbeheer en distributie
• Merkbeheer en relatiebeheer binnen de luchtvaartsector
• Verkoop-, advertentie- en promotiebeleid van luchtvaartmaatschappijen
• Toekomstige trends en uitdagingen in airline marketing

Deze editie is bijgewerkt om de nieuwste ontwikkelingen en uitdagingen in de luchtvaartindustrie te weerspiegelen, waardoor het een waardevolle bron is voor iedereen die geïnteresseerd is in de marketingaspecten van luchtvaartmaatschappijen.
Advertentienummer: m2248849808