Kenmerken

Conditie
Gebruikt

Beschrijving

BESTELLEN KAN ALLEEN DOOR TE KLIKKEN OP DE LINK RECHTS IN DE ADVERTENTIE VIA MIJN WEBSHOP. PLAATS UW BESTELLING IN HET WINKELMANDJE. VERZENDEN EN AFHALEN ZIJN MOGELIJK (IN HET KEUZE-MENU ) EN BIJ MEERDERE PRODUCTEN WORDEN AUTOMATISCH SLECHTS 1X VERZENDKOSTEN BEREKEND. 

BETALING VIA IDEAL OF PAYPAL. 

OOK VERZENDING NAAR BELGIË IS MOGELIJK (BETALING VIA PAYPAL). UW BESTELLING WORDT UITERLIJK 1 WERKDAG NA BESTELLING VERZONDEN. EEN TRACK EN TRACE CODE KRIJGT U VAN MIJ DOOR.

KIJK OOK EENS NAAR MIJN ANDERE ADVERTENTIES. VAAK HEB IK VAN EEN BEPAALD ONDERWERP DIVERSE BOEKEN OP VOORRAAD – SCHEELT IN VERZENDKOSTEN.

IN MIJN WEBSHOP  BOEKENHOBBY.NL STAAN VELE ANDERE VERZAMELAARS-ITEMS, GESCHIEDENIS-, HOBBY- NATUUR- EN KUNSTBOEKEN TEGEN REDELIJKE PRIJZEN.

 

Paperback met lichte gebruikssporen, algeheel in zeer goede, gave staat, zonder inschrijvingen.

Thirsty work - Ten years of Heineken advertising.

  • Engels 
  • Paperback 
  • 9780333360538 
  • 120 pagina's

Thirsty work: ten years of Heineken advertising beschrijft de achtergronden van een baanbrekende reclamecampagne voor Heineken uit de jaren ’70.

 

In 1973 kreeg Terry Lovelock de opdracht om een pakkende reclameslogan voor Heineken te verzinnen. Na lang dubben kwam hij uiteindelijk met de beroemde slogan ‘Heineken refreshes the parts other beers cannot reach’ op de proppen. Vervolgens werden enkele van de beste reclamemakers en designers op de zaak gezet. Dit boek beschrijft het ontstaan en de uitwerking van de campagne. Het bevat de transcriptie van de uitgezonden reclamespotjes en afbeeldingen van de reclameposters. Maak kennis met een van de meest tot de verbeelding sprekende reclamecampagnes uit de jaren ’70 en het begin van de jaren ‘80!

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Bezorgt in heel Nederland
178x bekeken
3x bewaard
Sinds 11 aug '25
Advertentienummer: a1516726587