Kenmerken

Beschrijving

Ik verkoop een mooi duikpak 7 mm van Subgear. Hij is mij toch echt te strak geworden helaas.. Maat L. Ik ben 183 cm lang en de lengte is goed. Hij heeft me goed warm gehouden met duiken van april tm november (buiten die maanden niet in NL gedoken). Een klein gaatje in een van de knieën maar het is niet diep en er komt geen water doorheen. Ik woon in Amsterdam maar ben ook heel veel in Twente dus op beide plekken afhalen en passen kan.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Amsterdam
75x bekeken
0x bewaard
Sinds 1 jun '26
Advertentienummer: m2405924933