Brio houten treinrailsBieden
Fibrafort Style 190 met trailer en Evinrude 150pk
€ 17.450,00
Ophalen
126045sinds 9 mar. '25, 04:08
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Lengte3 tot 6 meter
BrandstofBenzine
MateriaalPolyester
Type motorBuitenboordmotor
Beschrijving
Zeer nette Fibrafort Style 190 Bowrider
De boot:
Fibrafort is zichzelf jaren op de kaart aan het zetten.
Dit doen ze met kwalitatief zeer goede boten, met heerlijke vaareigenschappen.
Dit zie en voel je ook terug in deze Style 190. (19 foot = 5,7 meter)
Hij stuurt geweldig, heeft hydraulische stuurbekrachtiging, en is dus heel makkelijk te hanteren.
De boot is van veel gemakken voorzien, zoals:
6 RVS kikkers
Automatische bilge-pump (ook met een schakelaar te bedienen)
4-Boogs bimini-top
Bekerhouders
Zwemtrap
Fushion bluetooth reciever, 4-kanaals versterker, 4 waterdichte speakers. Super goed geluid.
Demonteerbare tafel
6 Opbergvakken + dashboardkastje + opbergplaats voor koelbox
Skipaal (fabrieksaf)
2 brandblussers (2021)
2 dekzeilen (want de 'bow' heeft een apart zeil).
8 Zitplekken
Ingebouwde brandstoftank 80L
Ook ingebrepen: 3 landvasten (touwen) en een anker
Hoewel de boot heel strak is, heeft hij hier en daar uiteraard een gebruikersspoortje. Ik heb hem met liefde behandeld, maar ik ben niet de eerste eigenaar. Een bekend probleem bij dit model is dat de kussens doorzakken (omdat ze ook gebruikt worden om op in en uit te stappen. Ik heb dit probleem aangepakt, en de kussens kunnen nu de meest zwaarlijvige tante dragen.
De motor:
Wellicht hebt u ooit van Evinrude E-TEC gehoord? Deze motor is daar de voorloper van, geproduceerd toen Evinrude nog in beheer was van OMC (2005).
Het is een tweetakt V6 met directe injectie, wat deze motor bijzonder fel en zuinig maakt. De motor is lichter in gewicht, heeft veel meer koppel, en is net zo zuinig tot zelfs zuiniger dan een vergelijkbare 4-takt. Onderhoud is goedkoper, want er zijn veel minder bewegende delen aanwezig.
Vaarseizoen 2023 vaarseizoen heeft de motor nieuwe staartolie, impeller, bougies, 3 thermostaten en een nieuw brandstoffilter gekregen. Ook is de motor behandeld met een inwendig reinigingsmiddel van evinrude. Na dit onderhoud heeft de boot door verhuizing en aanhoudende verbouwingen nauwelijks uren gemaakt. Ik heb een specialist de motorcomputer laten uitlezen voor de urenstand, welke in Juli 2023 op 268 uren stond.
Vorig jaar is de navigatieverlichting en de accu vervangen.
Zowel de vorige eigenaar als ik hebben enkel met E5 brandstof gevaren. Ook heb ik mijn getankte brandstof altijd behandeld met twee brandstofadditieven van Evinrude/Johnson zelf.
Met 15 liter kun je uren vaarplezier hebben (tenzij je al die uren volgas vaart).
De motor duwt de boot binnen een knipoog naar de topsnelheid van 80km/u.
De trailer:
Niets bijzonders hier, maar wel heel degelijk.
Deze geremde Riba kanteltrailer (met kenteken) ligt strak achter de auto.
De lagers zijn nog helemaal oké.
Volgens mij is dit een 1350kg trailer, wat met bijna alle auto's die hem mogen trekken dus betekend dat je geen aanhangerrijbewijs nodig hebt (want de combinatie mag maximaal 3500kg wegen).
Kortom: echt een prachtset. Ik ga hem heel erg missen.
Deze set gaat u gegarandeerd veel vaarplezier opleveren. Dit heeft hij bij ons ook gedaan, maar helaas moet hij plaats maken voor een ander type.
Te water laten, starten, en laat het plezier beginnen!
Bieden staat u vrij, maar wel graag in de advertentie. Zodoende is het voor mij en andere geïnteresseerden transparant.
Ik heb mijn telefoonnummer er niet bij staan omdat ik werk op heel afwijkende tijden, en dus ook op bijzondere tijden slaap. Ik kan al uw vragen via de chat beantwoorden en als we toewerken naar een afspraak zal ik mijn telefoonnummer beschikbaar stellen.
De boot:
Fibrafort is zichzelf jaren op de kaart aan het zetten.
Dit doen ze met kwalitatief zeer goede boten, met heerlijke vaareigenschappen.
Dit zie en voel je ook terug in deze Style 190. (19 foot = 5,7 meter)
Hij stuurt geweldig, heeft hydraulische stuurbekrachtiging, en is dus heel makkelijk te hanteren.
De boot is van veel gemakken voorzien, zoals:
6 RVS kikkers
Automatische bilge-pump (ook met een schakelaar te bedienen)
4-Boogs bimini-top
Bekerhouders
Zwemtrap
Fushion bluetooth reciever, 4-kanaals versterker, 4 waterdichte speakers. Super goed geluid.
Demonteerbare tafel
6 Opbergvakken + dashboardkastje + opbergplaats voor koelbox
Skipaal (fabrieksaf)
2 brandblussers (2021)
2 dekzeilen (want de 'bow' heeft een apart zeil).
8 Zitplekken
Ingebouwde brandstoftank 80L
Ook ingebrepen: 3 landvasten (touwen) en een anker
Hoewel de boot heel strak is, heeft hij hier en daar uiteraard een gebruikersspoortje. Ik heb hem met liefde behandeld, maar ik ben niet de eerste eigenaar. Een bekend probleem bij dit model is dat de kussens doorzakken (omdat ze ook gebruikt worden om op in en uit te stappen. Ik heb dit probleem aangepakt, en de kussens kunnen nu de meest zwaarlijvige tante dragen.
De motor:
Wellicht hebt u ooit van Evinrude E-TEC gehoord? Deze motor is daar de voorloper van, geproduceerd toen Evinrude nog in beheer was van OMC (2005).
Het is een tweetakt V6 met directe injectie, wat deze motor bijzonder fel en zuinig maakt. De motor is lichter in gewicht, heeft veel meer koppel, en is net zo zuinig tot zelfs zuiniger dan een vergelijkbare 4-takt. Onderhoud is goedkoper, want er zijn veel minder bewegende delen aanwezig.
Vaarseizoen 2023 vaarseizoen heeft de motor nieuwe staartolie, impeller, bougies, 3 thermostaten en een nieuw brandstoffilter gekregen. Ook is de motor behandeld met een inwendig reinigingsmiddel van evinrude. Na dit onderhoud heeft de boot door verhuizing en aanhoudende verbouwingen nauwelijks uren gemaakt. Ik heb een specialist de motorcomputer laten uitlezen voor de urenstand, welke in Juli 2023 op 268 uren stond.
Vorig jaar is de navigatieverlichting en de accu vervangen.
Zowel de vorige eigenaar als ik hebben enkel met E5 brandstof gevaren. Ook heb ik mijn getankte brandstof altijd behandeld met twee brandstofadditieven van Evinrude/Johnson zelf.
Met 15 liter kun je uren vaarplezier hebben (tenzij je al die uren volgas vaart).
De motor duwt de boot binnen een knipoog naar de topsnelheid van 80km/u.
De trailer:
Niets bijzonders hier, maar wel heel degelijk.
Deze geremde Riba kanteltrailer (met kenteken) ligt strak achter de auto.
De lagers zijn nog helemaal oké.
Volgens mij is dit een 1350kg trailer, wat met bijna alle auto's die hem mogen trekken dus betekend dat je geen aanhangerrijbewijs nodig hebt (want de combinatie mag maximaal 3500kg wegen).
Kortom: echt een prachtset. Ik ga hem heel erg missen.
Deze set gaat u gegarandeerd veel vaarplezier opleveren. Dit heeft hij bij ons ook gedaan, maar helaas moet hij plaats maken voor een ander type.
Te water laten, starten, en laat het plezier beginnen!
Bieden staat u vrij, maar wel graag in de advertentie. Zodoende is het voor mij en andere geïnteresseerden transparant.
Ik heb mijn telefoonnummer er niet bij staan omdat ik werk op heel afwijkende tijden, en dus ook op bijzondere tijden slaap. Ik kan al uw vragen via de chat beantwoorden en als we toewerken naar een afspraak zal ik mijn telefoonnummer beschikbaar stellen.
Advertentienummer: m2243638664
Overige advertenties van D.v.L
Meer van D.v.L
Populaire zoektermen
glastron in Speedbotenmariah in Speedbotenmaxum in Speedbotensea ray in Speedbotenski nautique in Speedbotenfletcher in Speedbotenbaja in Speedbotenspeedboot in Speedbotenbayliner 175 in Speedbotenlarson in Speedbotenspeedboot gebruikt in Speedbotenspeedboten te koop in Speedbotencuddy in Speedbotenspeedboot met trailer in Speedbotentupperware cheesmart in Tupperwaremonnalisa sandalenikea manden kallax in Schalen en Mandensofa blauwzwart witte oorbellenadapterstekkerrolls royce silver24 inch fiets gebruikt in Racefietsenwaterbed ombouw in Waterbeddenhyundai coupe in Uitlaatsystemen