Herstofferen Comforto 77 - stof naar keuze
Beschrijving
Comforto 77 Herstofferen - Professioneel zitting & rugleuning vervangen
Geef uw Comforto 77 bureaustoel een volledig nieuwe uitstraling met onze professionele herstoffering service. Onze gespecialiseerde stoffeerders vervangen de bekleding van zowel de zitting als de rugleuning, waardoor uw vertrouwde stoel er weer als nieuw uitziet. U kunt kiezen uit 14 kleuren.
Kenmerken van onze herstoffering service:
- Professionele uitvoering: Vakkundige stoffeerders met jarenlange ervaring
- Kwaliteitsstoffen: Ruime keuze uit duurzame, hoogwaardige kantoorstoffen
- Kleurkeuze: Diverse kleuren beschikbaar passend bij uw kantoorinrichting
- Complete service: Zowel zitting als rugleuning worden vervangen
- Behoud constructie: Originele Comforto 77 kwaliteit en mechaniek blijven intact
- Snelle doorlooptijd: Gemiddeld 2-3 weken levertijd
- Milieuvriendelijk: Duurzame keuze door hergebruik van kwaliteitsmeubelen
- Kosteneffectief: Tot 70% goedkoper dan een nieuwe stoel
- Hygiënisch: Volledig nieuwe bekleding voor optimale hygiëne
- Maatwerk mogelijk: Speciale stoffenwensen in overleg bespreekbaar
Werkwijze:
- Stoelen worden opgehaald bij u op kantoor (mogen ook worden gebracht)
- Professionele demontage en inspectie
- Aanbrengen nieuwe, hoogwaardige stoffering
- Kwaliteitscontrole en afwerking
- Levering van uw "nieuwe" Comforto 77 stoelen
Deze service is ideaal voor kantoren die hun bestaande Comforto 77 stoelen willen behouden maar een frisse uitstraling wensen, of voor stoelen met versleten bekleding die nog jaren mee kunnen. Dus circulair en kosten besparend.
Wij kunnen vrijwel elke kantoorstoel voorzien van nieuwe stoffering naar keuze. Neem contact op voor een vrijblijvende offerte of afspraak.
Let op: alle prijzen zijn EXCL. BTW
Kijk voor de actuele voorraad op de link onderaan de advertentie
ReYooz verkoopt nieuwe, tweedehands, hergebruikte en refurbished circulaire kantoormeubelen aan bedrijven en particulieren. Bespaar kosten en draag bij aan vermindering van CO2, afval en restmateriaal wat ons milieu ten goede komt. Op de website van ReYooz.nl vindt u ons actuele aanbod in bureaustoelen, zit-sta en zit-zit bureaus en roldeurkasten. Ook voor de inrichting van vergaderruimtes, scrumtafels en overlegplekken.
Wij onderscheiden 3 niveaus van circulariteit:
1. Re-use of tweedehands
2. Refurbished
3. Circulair
Daarnaast hebben wij ook nog een ruim assortiment nieuwe (of nieuwstaat) kantoormeubelen zoals nieuwe zit-sta bureaus, bureaustoelen en akoestische schermen. Deze zijn allemaal te vinden op de website inclusief informatie, uitleg en prijzen. Stel je eigen bureau samen en kies, het onderstel, de kleur, de afmetingen, het blad én de accessoires.
Adres:
Ambachtsweg 1a in Leusden (bij Amersfoort). A28 afrit 6 of 7.
Bereikbaar via info@reyooz.nl, bel tijdens kantooruren naar 033-20 22 035 of laat een bericht achter op de website.
Wij ontvangen bezoekers en klanten graag maar alleen op afspraak.
Bezorgkosten midden Nederland (Utrecht, het Gooi, Gelderse vallei, Amersfoort en omgeving): 25,-.
Rest van Nederland: 35,=
Uitzonderingen: Limburg, Zeeland, Groningen en Friesland: 49,=
(Alle prijzen zijn vast en excl. BTW)
Bij besteding boven de 495,= (excl. BTW) bezorgen wij gratis in midden Nederland.
Let op: De prijzen op marktplaats die getoond worden zijn excl. BTW. Op de website van ReYooz.nl staan de prijzen ook incl. BTW.