Ontvang meldingen van nieuwe zoekresultaten

Model

Variant

Type advertentie

Leasevorm
Prijs
Bouwjaar
Kilometerstand
Type hybride
Actieradius (min.)

Carrosserie

Cabriolet
Coupé
Hatchback
MPV(3)
Sedan
Stationwagon
SUV of Terreinwagen(15)
Overige carrosserieën
Kleur
Bekleding
Interieur
Aantal deuren
Aantal stoelen
Accu-capaciteit
Accu-laadtijd (max.)
Accu-snellaadtijd (max.)
Vermogen
Motorinhoud
Aantal cilinders
Trekgewicht (geremd) (min.)
Trekgewicht (ongeremd) (min.)
Aandrijving
Leeggewicht (max.)
Verbruik
Energielabel
Emissieklasse
Wegenbelasting (max.)
Moet nu weg
BTW verrekenbaar
Sorteer op

Dacia Auto's Te Koop

Veelgestelde vragen

De onderstaande waarden zijn gebaseerd op je zoekopdracht en de ingestelde filters

Hybride aandrijving in Dacia's combineert een traditionele verbrandingsmotor met een elektrische motor. Dit betekent dat je kunt rijden op benzine of elektriciteit, afhankelijk van wat efficiënt is in elke situatie. Hierdoor verbruik je minder brandstof en stoot je minder CO2 uit als je in de elektrische modus rijdt.
Ja, rijden in een elektrische Dacia is milieuvriendelijker omdat het geen schadelijke uitlaatgassen produceert. Dit helpt de luchtkwaliteit te verbeteren en de afhankelijkheid van fossiele brandstoffen te verminderen. Additionally, de meeste elektriciteit wordt steeds duurzamer opgewekt, wat de ecologische voetafdruk nog verder verlaagd.
De actieradius van een elektrische Dacia kan variëren, maar je kunt meestal rekenen op een bereik van ongeveer 250 tot 300 kilometer op een volle batterij. Dit is voldoende voor de meeste dagelijkse ritten, en met de groeiende netwerken van oplaadpunten steeds minder een probleem voor lange ritten.
Opladen van de hybride Dacia-modellen kan thuis of bij een oplaadstation. Thuis kun je gebruik maken van een standaard stopcontact, maar een snellader is sneller en efficiënter. De hybride systemen laden zich tijdens het rijden ook op, vooral tijdens het remmen of afremmen, waardoor je minder vaak hoeft te laden.
Benzineauto's hebben als voordeel dat ze over het algemeen een langere actieradius hebben en sneller op te laden zijn dan elektrische of hybride voertuigen. Ze zijn ook vaak goedkoper in aankoop. Maar ze verbruiken meer brandstof en stoten meer CO2 uit, wat steeds minder aantrekkelijk wordt met het toenemende bewustzijn van milieu-impact.