Injectoren / verstuivers coderen & inleren€ 35,00
Verstuiver / Injector Reinigen
230sinds 14 jun. '25, 00:23
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
Kenmerken
ConditieNieuw
Beschrijving
Verstuivers/Injector reinigen
✅300+ tevreden klanten
Problemen met verstuivers zijn er op meerdere vlakken:
- inspuitbeeld / verneveling
- hoeveelheid
- helemaal niet inspuiten (met name oudere en/of 2e hands verstuivers)
- lekken
Vervuilde verstuivers geven een slechte verneveling (wijze van brandstof injecteren in de inlaat luchtstroom) en/of kunnen ongelijke hoeveelheden brandstof inspuiten. De motor kan hierdoor onrustig draaien en zal overslag op één of meerdere cilinders kunnen geven. Ook kan het nadelig zijn voor je uitlaatgassen, wat weer effect kan hebben op APK, levensduur van de katalysator, brandstof verbruik en comfort (schudden van de motor).
Een lekkende verstuiver kan zorgen voor een lastige koude start, het moeilijk willen blijven draaien in een periode na de start en ook hier weer problemen met uitstoot voor APK, schade voor de katalysator etc.
U kunt verstuivers ter post aanbieden via de post of deze langsbrengen (op afspraak en niet 'klaar terwijl u wacht').
Kosten €20 per injector
Vrachtkosten voor het terugsturen bedragen €7,95
WhatsApp - 0631214255
Een slechte verstuiver (injector) kun je aan verschillende symptomen merken. Hier zijn de meest voorkomende tekenen dat een verstuiver defect of versleten is
🚗 Symptomen van een slechte verstuiver
1️⃣ Onregelmatig stationair lopen
– De motor loopt onrustig of schokt bij stationair toerental.
– De auto lijkt soms op 3 in plaats van 4 (of minder cilinders) te draaien.
2️⃣ Slechte koude start of moeilijk starten
– De motor start slecht, vooral als hij koud is.
– Soms moet je lang starten voordat hij aanslaat.
3️⃣ Rook uit de uitlaat
– Witte rook → brandstof wordt niet goed verneveld, onvolledige verbranding.
– Zwarte rook → te veel brandstof (overdosering).
– Blauwe rook → olie wordt mee verbrand, kan secundair probleem zijn.
4️⃣ Verlies van vermogen / stotteren bij accelereren
– De auto pakt slecht op of houdt in bij gas geven.
5️⃣ Hoger brandstofverbruik
– De motor verbruikt meer brandstof omdat de injectoren slecht vernevelen.
6️⃣ Dieselgeur of lekkage
– Je ruikt diesel bij de auto of onder de motorkap.
– Soms zie je natte plekken rondom de verstuivers.
7️⃣ Motorstoring lampje (MIL / check engine)
– Bij moderne auto’s wordt vaak een foutcode opgeslagen.
– Foutcodes zoals: P0200, P0201, P0202, P0203, P0204 (injector circuit).
✅300+ tevreden klanten
Problemen met verstuivers zijn er op meerdere vlakken:
- inspuitbeeld / verneveling
- hoeveelheid
- helemaal niet inspuiten (met name oudere en/of 2e hands verstuivers)
- lekken
Vervuilde verstuivers geven een slechte verneveling (wijze van brandstof injecteren in de inlaat luchtstroom) en/of kunnen ongelijke hoeveelheden brandstof inspuiten. De motor kan hierdoor onrustig draaien en zal overslag op één of meerdere cilinders kunnen geven. Ook kan het nadelig zijn voor je uitlaatgassen, wat weer effect kan hebben op APK, levensduur van de katalysator, brandstof verbruik en comfort (schudden van de motor).
Een lekkende verstuiver kan zorgen voor een lastige koude start, het moeilijk willen blijven draaien in een periode na de start en ook hier weer problemen met uitstoot voor APK, schade voor de katalysator etc.
U kunt verstuivers ter post aanbieden via de post of deze langsbrengen (op afspraak en niet 'klaar terwijl u wacht').
Kosten €20 per injector
Vrachtkosten voor het terugsturen bedragen €7,95
WhatsApp - 0631214255
Een slechte verstuiver (injector) kun je aan verschillende symptomen merken. Hier zijn de meest voorkomende tekenen dat een verstuiver defect of versleten is
🚗 Symptomen van een slechte verstuiver
1️⃣ Onregelmatig stationair lopen
– De motor loopt onrustig of schokt bij stationair toerental.
– De auto lijkt soms op 3 in plaats van 4 (of minder cilinders) te draaien.
2️⃣ Slechte koude start of moeilijk starten
– De motor start slecht, vooral als hij koud is.
– Soms moet je lang starten voordat hij aanslaat.
3️⃣ Rook uit de uitlaat
– Witte rook → brandstof wordt niet goed verneveld, onvolledige verbranding.
– Zwarte rook → te veel brandstof (overdosering).
– Blauwe rook → olie wordt mee verbrand, kan secundair probleem zijn.
4️⃣ Verlies van vermogen / stotteren bij accelereren
– De auto pakt slecht op of houdt in bij gas geven.
5️⃣ Hoger brandstofverbruik
– De motor verbruikt meer brandstof omdat de injectoren slecht vernevelen.
6️⃣ Dieselgeur of lekkage
– Je ruikt diesel bij de auto of onder de motorkap.
– Soms zie je natte plekken rondom de verstuivers.
7️⃣ Motorstoring lampje (MIL / check engine)
– Bij moderne auto’s wordt vaak een foutcode opgeslagen.
– Foutcodes zoals: P0200, P0201, P0202, P0203, P0204 (injector circuit).
Advertentienummer: m2279025344
Populaire zoektermen
n43 injectorlpg tank in Brandstofsystemenverstuiver revisiebmw e90 injector in Brandstofsystemenimpco in Brandstofsystemengasnippel in Brandstofsystemenverstuivers 1.2 tdi in Brandstofsystemenlpg verdamper in Brandstofsystemenbrandstofdrukregelaar in Brandstofsystemenlandi renzo injectorsolex carburateur in Brandstofsystemenverstuiver 1.6 tdi in Brandstofsystemenvialle lpi injectorverstuiver ford transitadidas panterprintdwarsfluit preludeminirokjeradeon rx 6800 xtinterlubke kastenvarier stokke movehorloge verzameling in Herenvw transporter t6 in Carrosserie en Plaatwerkformule 1 verzamelingchevy van stoelen in Interieur en Bekleding