Merk & Model, uitvoering
Chevrolet Spark, 1.0 BIFUEL
Bouwjaar
2011
Kilometerstand
231.198 km
Brandstof
LPG
Transmissie
Handgeschakeld 5 versnellingen
Motorinhoud
1.0 liter
Vermogen
65 pk

Beschrijving

AUB eerst even lezen; dat scheelt een hoop gedoe. Ik heb er 2, beiden zijn te koop. Niet bellen; Als fulltime buschauffeur ben ik onregelmatig en slecht bereikbaar.

Vragen naar de "uiterste, laagste of laatste prijs" heeft geen zin. Ook standaard-mailtjes met "400 morge ik kome ophale" zit ik niet op te wachten.

Serieuze vragen via Marktplaats krijgen uiteraard wel netjes antwoord. Vertel dan ook even over welke van de 2 we praten.

Deze Sparks zijn ontworpen en gebouwd voor zuinigheid (1:20 benzine, 1:14 LPG), comfort (met mijn 1m87 zit ik er ruim in) en betrouwbaarheid (tellerstanden van 6 ton+ zijn heel gewoon; zie de diverse online reviews van de Spark Bifuel)

Wegenbelasting slechts 35 (nagenoeg gelijk aan benzine) door het lage gewicht van 900kg. Goedkoper rijdt je niet snel weer.

Spark 1, Foto 7 tm 11, te koop voor 850.
Tellerstand op 4 ton, maar helemaal geserviced en snort werkelijk als een naaimachientje. APK tot eind januari 2026. Basis uitvoering met airco (moet gevuld, condensor is heel en pomp draait), electrische ramen voor en centrale vergrendeling. Diverse schades, maar keihard. Binnenkant niet mooi, maar een goede schoonmaakbeurt maakt vast een hoop goed. Kan werkelijk nog jaren mee. 4 nagenoeg nieuwe winterbanden op 14" ipv de standaard velgjes.

Let op! Deze loopt op het moment alleen stationair op LPG. Op benzine loopt ie als nieuw. Injectoren al vervangen, dus die zijn goed. Systeem schakelt ook netjes om, maar als je vermogen gaat vragen klapt ie weer terug op benzine. Vermoeden is de LPG-pomp (140), omdat voor de rest de installatie netjes werkt. Aangezien het nu mijn reserve-autootje is en op benzine een nette 1:20 doet, heb ik hem hier niet voor weggebracht.

Spark 2, Foto 1 tm 6, te koop voor 1950.
Op dit moment de dagelijkse auto van mijn vrouw die er met onze kleinkinderen ruim 1000km per maand mee maakt. 100% goed. Net nieuwe APK tot eind november 2026 met hele grote beurt gehad. Nieuwe schokbrekers achter, iridium bougies, 14" sportvelgen met voor nieuwe all-seasons en achter goede winterbanden. Loopt perfect op zowel LPG als benzine.

Meest uitgebreide uitvoering:
Buitentemperatuurmeter, 2 sleutels met afstandsbediening, airco, 4 electrische ramen. electrische spiegels, Android auto MMS met bluetooth, sim, wifi, carkit.

Voor een Spark bifuel een lage tellerstand van 231.xxx,dus goed voor nog vele jaren rijplezier als je er gewoon netjes mee omgaat.

Aandachtspunt: Airco heeft 1 seizoen gewerkt. Aircopomp is twijfelachtig en condensor slecht. Beiden reeds gloednieuw aanwezig. Zodra dat gemonteerd is, kun je de volgende warme periodes weer lekker koel zitten. Spullen krijg je uiteraard mee bij verkoop.

Voor een zelfde Spark in deze conditie en staat van onderhoud betaal je bij een gemiddelde handelaar al snel 2500-3000, dus de airco-reparatie mag je zelf doen; de spulletjes heb je al. Verkoop ik hem niet, knutsel ik het van het voorjaar er zelf in en ondertussen rijdt mijn vrouw er gewoon vrolijk mee door.
Zekerheden van deze auto

Logische kilometerstand

De NAP-check heeft het als logisch beoordeeld

APK tot 25 november 2026

Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen

Onderhoudsboekje

Inzicht in het onderhoudsverleden

...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Amersfoort

Kopen zonder zorgen? Doe een aankoopkeuring!

100% onafhankelijk
Keuringsrapport met advies
Nu aanvragen is morgen in de buurt keuren

Een aankoopkeuring kan al vanaf €179.

Meer informatie
Twee mensen bespreken de auto in een garage
804x bekeken
15x bewaard
Sinds 4 nov '25
Advertentienummer: m2330215671