Merk & Model, uitvoering
Honda Civic, 1.6 I ES U9
Bouwjaar
1994
Kilometerstand
210.000 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld 5 versnellingen
Motorinhoud
1.8 liter
Vermogen
190 pk
Beschrijving
Honda Civic EG ESI HG-VR-25 met kenteken, apk vorig jaar verlopen.
Let op:
- Prijs is vast voor het hele pakket, geen losse onderdelen.
- Geen inruil.
Het gaat dus om de auto inclusief alles wat hieronder vermeld staat.
De swap die in de auto zit heb ik papieren bij, dus kan op kenteken gezet worden, momenteel niet gedaan.
Meeste spullen komen bij Frankenstein automotive vandaan.
Spec auto:
Motor en accessoires:
B18C4 Afgesteld Leon van Drie uitdraai, zie foto's
S9B
Competition clutch stage 2
B18C vliegwiel
Blox v3 inlaatspruitstuk gepoortmatched 70mm op de kotterbank dus geen gehak en gezaag
PTFE shield B18C4 skunk2
Skunk 2 Alpha serie gasklep 70mm
AEM brandstofrails
D1 Olie sandwich plate
D1 Oliekoeler
Tegiwa koelslangenset
Moroso carterpan
Zelfbouw carterventilatie met catchcan en aftap
Radiateurset met slimfan en shroud 3 core
Watertempmeter
Olietempmeter
Oliedrukmeter
Originele goede aandrijfassen
4-1 rvs header, merk onbekend, is gewikkeld in hitteband, is flex gedeelte ingelast
Invidia G200 uitlaat
Blox velocity stack +3” short intake+filter
Carrosserie en overige:
Subframe bekrachtigd
Onderstel 4x100, 282mm voor en 262mm achterremmen
Benen 3 punt strut brace
Koplampen met corners, heb nog een koplamp extra erbij
Elektrische ramen werkend
Achterraam
Achterklep
Kofferbakspoiler
Achterlichten
Sleepoog achter
282mm remmen fusees met DS2500 blokken + bekrachtiger 15/16” en staalomvlochten leidingen, gereviseerd inclusief wiellagers, is max 1000km oud, RBF600 olie
BC racing coilovers met extra veren set, zit nu zwaarder onder, coilovers is wel een oude set
Hardrace draagarmen voor
Hardrace draagarmen achter
Hardrace camber armen voor
Hardrace camber armen achter
Hardrace stuurkogelarmen
Hardrace verlengde fuseekogels voor
ASR subframe brace(origineel geen imitatie!) verchroomd
ASR sway bar incl ASR end links, RVS bevestiging materiaal
Whiteline sway bar voorkant volgens mij 27mm inclusief hardrace rubbers
JR racing velgen 15” met 205-50-15 Yokohma A052, banden 4x 20min heat oud
ARP verlengde studs rondom
Skunk2 wielmoeren
Interieur:
Sparce bestuurdersstoel grid-q (fia 2025)
A4H tech bijrijdersstoel
Ltec stuur met snap off
QSP gordels(fia verlopen)
Dashboard, Tellerbak, Vloerkleed, Deurkaarten
Rolkooi, ben het merk vergeten maar was geen goedkope, dacht Wiechers?
Brace binnen op achter torens
Shortshifter Skunk2 dual bend
Brandblusser
Extra:
JDM B18C(GEEN TYPE-R BLOK) motor helemaal compleet + bijbehorende ECU + motorsteunen + Header + LSD-bak + draadboom + JDM b18 benzinepomp
S9B: zit momenteel in de auto, andere S9B ook goed, beide schakelen goed!
Type R aandrijfassen (incl. middenas)
Complete Type R drukgroep + koppeling slecht 28k oud,
Lichtgewicht vliegwiel (4,4kg dacht ik): zit momenteel in de auto
Alle sensoren
Nieuwe OEM klepseals, mist volgens mij 1tje van?
extra gasklephuis + intake
Reserve kappen distributie
Veel gebruikte slangen en nieuwe pakkingen
Volledig onderstel 4x114 exclusief remklauwen, met schijven. Lagers zgan, voorkant zit SKF in.
Handremkabels 4x114
Remklauwen schijven 242mm achter, zit volledige revisieset in max 2000km
Hardrace camber amber achter, nieuw
Hardrace toe armen gebruikt
QSP sleepoog voorkant, nieuw
Reserve wielset 15inch 7J ET38 4x100 met R1R, banden zelf oud, zien er prima uit en goed profiel
EG ESI stock swaybar voorkant, vrij roestig.
Diverse olie waaronder paar liter motul, bak olie, stuurbekrachtingsolie, remolie RBF600
Note:
-Honda Civic HG-VR-25, Basis EG hatch ESI model
2 eigenaren waarvan ik zelf de auto al 11jaar bezit.
-Laatste apk vervallen op 5 juli 2024, momenteel nog wel verzekerd, remleidingen achter bij aansluiting hebben wellicht wat aandacht nodig, nog wel goed dicht uiteraard.
-Kilometer stand ongeveer 210.000
-Oude D16Z6 ESI motor heb ik helaas niet meer bij, net zoals missend interieur delen
-Carrosserie van de civic zelf heeft aandacht nodig de wielranden zijn nog redelijk roestvrij maar slecht opgeknapt, bij beide dorpels beginnen echter wel weer wat slechtere plekken te komen.
-Dakraam is niet lek maar roestig, vandaar dat deze dicht zit.
-Diverse deuken en verweerde lak met paar lelijke plekken zoals te zien is op de foto’s
-De extra motor heb ik nog nooit gebruikt maar heb ik wel compressiemeting foto’s van(alle 4 225+), verder is deze deels gedemonteerd, klepdeksel(staat in primer) en distributieriem is eraf, nokken etc nog wel op zijn plek.
-Ongetwijfeld heb ik nog meer onderdelen, zolang het van een Honda is krijg je het erbij.
-Let op: Prijs is vast voor het hele pakket, geen losse beschikbaar, geen inruil
-Bezichtiging doen we niet zomaar, alleen na goed contact
- Auto staat op afgesloten locatie, bij serieuze interesse kunnen we een heel klein stukje op het terrein wat keren en doen maar auto is echt goed! Laatste sessie Zandvoort eerder dit jaar nog film van beschikbaar, word niet zomaar gedeeld. Auto kan lage 2min op Zandvoort afhankelijk van de bestuurder
- Auto is zeer weinig gebruikt naar build, alles belangrijke onderdelen zijn dus in zeer goede staat.
Let op:
- Prijs is vast voor het hele pakket, geen losse onderdelen.
- Geen inruil.
Het gaat dus om de auto inclusief alles wat hieronder vermeld staat.
De swap die in de auto zit heb ik papieren bij, dus kan op kenteken gezet worden, momenteel niet gedaan.
Meeste spullen komen bij Frankenstein automotive vandaan.
Spec auto:
Motor en accessoires:
B18C4 Afgesteld Leon van Drie uitdraai, zie foto's
S9B
Competition clutch stage 2
B18C vliegwiel
Blox v3 inlaatspruitstuk gepoortmatched 70mm op de kotterbank dus geen gehak en gezaag
PTFE shield B18C4 skunk2
Skunk 2 Alpha serie gasklep 70mm
AEM brandstofrails
D1 Olie sandwich plate
D1 Oliekoeler
Tegiwa koelslangenset
Moroso carterpan
Zelfbouw carterventilatie met catchcan en aftap
Radiateurset met slimfan en shroud 3 core
Watertempmeter
Olietempmeter
Oliedrukmeter
Originele goede aandrijfassen
4-1 rvs header, merk onbekend, is gewikkeld in hitteband, is flex gedeelte ingelast
Invidia G200 uitlaat
Blox velocity stack +3” short intake+filter
Carrosserie en overige:
Subframe bekrachtigd
Onderstel 4x100, 282mm voor en 262mm achterremmen
Benen 3 punt strut brace
Koplampen met corners, heb nog een koplamp extra erbij
Elektrische ramen werkend
Achterraam
Achterklep
Kofferbakspoiler
Achterlichten
Sleepoog achter
282mm remmen fusees met DS2500 blokken + bekrachtiger 15/16” en staalomvlochten leidingen, gereviseerd inclusief wiellagers, is max 1000km oud, RBF600 olie
BC racing coilovers met extra veren set, zit nu zwaarder onder, coilovers is wel een oude set
Hardrace draagarmen voor
Hardrace draagarmen achter
Hardrace camber armen voor
Hardrace camber armen achter
Hardrace stuurkogelarmen
Hardrace verlengde fuseekogels voor
ASR subframe brace(origineel geen imitatie!) verchroomd
ASR sway bar incl ASR end links, RVS bevestiging materiaal
Whiteline sway bar voorkant volgens mij 27mm inclusief hardrace rubbers
JR racing velgen 15” met 205-50-15 Yokohma A052, banden 4x 20min heat oud
ARP verlengde studs rondom
Skunk2 wielmoeren
Interieur:
Sparce bestuurdersstoel grid-q (fia 2025)
A4H tech bijrijdersstoel
Ltec stuur met snap off
QSP gordels(fia verlopen)
Dashboard, Tellerbak, Vloerkleed, Deurkaarten
Rolkooi, ben het merk vergeten maar was geen goedkope, dacht Wiechers?
Brace binnen op achter torens
Shortshifter Skunk2 dual bend
Brandblusser
Extra:
JDM B18C(GEEN TYPE-R BLOK) motor helemaal compleet + bijbehorende ECU + motorsteunen + Header + LSD-bak + draadboom + JDM b18 benzinepomp
S9B: zit momenteel in de auto, andere S9B ook goed, beide schakelen goed!
Type R aandrijfassen (incl. middenas)
Complete Type R drukgroep + koppeling slecht 28k oud,
Lichtgewicht vliegwiel (4,4kg dacht ik): zit momenteel in de auto
Alle sensoren
Nieuwe OEM klepseals, mist volgens mij 1tje van?
extra gasklephuis + intake
Reserve kappen distributie
Veel gebruikte slangen en nieuwe pakkingen
Volledig onderstel 4x114 exclusief remklauwen, met schijven. Lagers zgan, voorkant zit SKF in.
Handremkabels 4x114
Remklauwen schijven 242mm achter, zit volledige revisieset in max 2000km
Hardrace camber amber achter, nieuw
Hardrace toe armen gebruikt
QSP sleepoog voorkant, nieuw
Reserve wielset 15inch 7J ET38 4x100 met R1R, banden zelf oud, zien er prima uit en goed profiel
EG ESI stock swaybar voorkant, vrij roestig.
Diverse olie waaronder paar liter motul, bak olie, stuurbekrachtingsolie, remolie RBF600
Note:
-Honda Civic HG-VR-25, Basis EG hatch ESI model
2 eigenaren waarvan ik zelf de auto al 11jaar bezit.
-Laatste apk vervallen op 5 juli 2024, momenteel nog wel verzekerd, remleidingen achter bij aansluiting hebben wellicht wat aandacht nodig, nog wel goed dicht uiteraard.
-Kilometer stand ongeveer 210.000
-Oude D16Z6 ESI motor heb ik helaas niet meer bij, net zoals missend interieur delen
-Carrosserie van de civic zelf heeft aandacht nodig de wielranden zijn nog redelijk roestvrij maar slecht opgeknapt, bij beide dorpels beginnen echter wel weer wat slechtere plekken te komen.
-Dakraam is niet lek maar roestig, vandaar dat deze dicht zit.
-Diverse deuken en verweerde lak met paar lelijke plekken zoals te zien is op de foto’s
-De extra motor heb ik nog nooit gebruikt maar heb ik wel compressiemeting foto’s van(alle 4 225+), verder is deze deels gedemonteerd, klepdeksel(staat in primer) en distributieriem is eraf, nokken etc nog wel op zijn plek.
-Ongetwijfeld heb ik nog meer onderdelen, zolang het van een Honda is krijg je het erbij.
-Let op: Prijs is vast voor het hele pakket, geen losse beschikbaar, geen inruil
-Bezichtiging doen we niet zomaar, alleen na goed contact
- Auto staat op afgesloten locatie, bij serieuze interesse kunnen we een heel klein stukje op het terrein wat keren en doen maar auto is echt goed! Laatste sessie Zandvoort eerder dit jaar nog film van beschikbaar, word niet zomaar gedeeld. Auto kan lage 2min op Zandvoort afhankelijk van de bestuurder
- Auto is zeer weinig gebruikt naar build, alles belangrijke onderdelen zijn dus in zeer goede staat.
Zekerheden van deze auto
Logische kilometerstand
De NAP-check heeft het als logisch beoordeeld
APK tot 5 juli 2024
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Den Helder
Kopen zonder zorgen?
100% onafhankelijk
Keuringsrapport met advies
Nu aanvragen is morgen in de buurt keuren
Een aankoopkeuring kan al vanaf €179.
Meer informatie861x bekeken
34x bewaard
Sinds 22 nov '25
Advertentienummer: m2337027767
Populaire zoektermen
Honda civicHonda accordhonda actyhonda crxHonda preludeHonda s2000Honda jazzHonda cr vHondacivic type rhonda crx del solhonda civic 1998honda civic eghonda elementvolvo penta 270 staartstuk in Bootonderdelendonald duck doos in Disneytegeltje moeder in Woonaccessoires | Tekstborden en Spreukenpedicure motor in Persoonlijke-verzorgingsapparatuurmelkstal in Schapen, Geiten en Varkensmisdruk munt in Munten | Nederlandspringfields servies in Keuken | Serviesbank bergruimte in Banken | Voetenbanken en Poefenbarbie villa in Speelgoed | Poppenhuizenqute motion in Kinderwagens en Combinaties