Merk & Model, uitvoering
Peugeot 106, 1.1 SKETCH
Bouwjaar
2002
Kilometerstand
198.500 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld 5 versnellingen
Motorinhoud
1.6 liter
Vermogen
118 pk
Beschrijving
Te koop is mijn origineler Peugeot 106 GTi in Jaune Genet met de robuuste TU5J4-motor.
Ik heb de GTI uit Nederland geïmporteerd, wat betekent dat hij bijvoorbeeld CoC-papieren heeft voor export; het kenteken was (31-JZ-XK).
De auto staat momenteel geparkeerd in de buurt van Paderborn, twee uur rijden van de Nederlandse grens, en heeft een nieuwe, geldige Duitse APK voor twee jaar.
Dit is een van de laatste origineel geregistreerde GTI's; volgens de KBA zijn er minder dan 100 voertuigen geregistreerd, en zeker niet in deze opvallend stijlvolle kleur.
Er is de laatste tijd veel geld in de auto geïnvesteerd, waaronder:
168000 maart 2024
Linker aandrijfas
Interieurfilter
Luchtfilter
Nieuwe velgen en banden
Bougies
170000 april 2024
Voorrem/lak, stuurkolomschakelaar, motorolie en filter
172000 mei 2024
Complete achteras (gereviseerd) en wielnaaf/lager rechtsachter
179000 november 2024
Complete rem ATE
Koppelstangen Meyle
Koplampen
Middendemper
Motorolie en filter
181000 februari 2025
Distributieriem, spanrollen etc. SKF
V-riem SKF
Koelvloeistofflens
Poelie
183000 maart 2025
Remklauw (ATE OEM)
184000 april-juni 2025
Linker veerpootbevestiging
Las de wielkasten op de typische 106-locaties
189000 juli 2025
Steunveerpoot en wiellager linksvoor
Handremkabels
Olieverversing en -filter
190000 juli 2025
Wieluitlijning en -uitlijning
Spoorstangkogel (beide)
191000 juli 2025
Stabilisatorstangbussen
Remklauw linksachter
192000 augustus 2025
ATE hoofdremcilinder
Remvloeistof
3 Febi motorsteunen (met reactiearm)
En waarschijnlijk nog een paar dingen die ik vergeten ben te noemen.
Het is echter belangrijk om te onthouden dat dit autootje niet nieuw is; er zijn zeker een paar dingen die in de nabije toekomst gedaan moeten worden. Natuurlijk heeft de auto ook wat krassen en deuken.
Wat ik wel weet, is dat de linkervooras mogelijk een nieuwe fusee nodig heeft (vanaf € 50) omdat het lager niet goed zit, maar dat stoorde me niet bij de APK.
De auto wordt verkocht met een origineel uitlaatsysteem en GTI-velgen (zie foto's).
De verkoop vindt plaats onder voorbehoud van uitsluiting van aansprakelijkheid voor materiële gebreken. Er is geen garantie of retour mogelijk.
Neem contact met ons op als u vragen heeft of interesse heeft.
Ik heb de GTI uit Nederland geïmporteerd, wat betekent dat hij bijvoorbeeld CoC-papieren heeft voor export; het kenteken was (31-JZ-XK).
De auto staat momenteel geparkeerd in de buurt van Paderborn, twee uur rijden van de Nederlandse grens, en heeft een nieuwe, geldige Duitse APK voor twee jaar.
Dit is een van de laatste origineel geregistreerde GTI's; volgens de KBA zijn er minder dan 100 voertuigen geregistreerd, en zeker niet in deze opvallend stijlvolle kleur.
Er is de laatste tijd veel geld in de auto geïnvesteerd, waaronder:
168000 maart 2024
Linker aandrijfas
Interieurfilter
Luchtfilter
Nieuwe velgen en banden
Bougies
170000 april 2024
Voorrem/lak, stuurkolomschakelaar, motorolie en filter
172000 mei 2024
Complete achteras (gereviseerd) en wielnaaf/lager rechtsachter
179000 november 2024
Complete rem ATE
Koppelstangen Meyle
Koplampen
Middendemper
Motorolie en filter
181000 februari 2025
Distributieriem, spanrollen etc. SKF
V-riem SKF
Koelvloeistofflens
Poelie
183000 maart 2025
Remklauw (ATE OEM)
184000 april-juni 2025
Linker veerpootbevestiging
Las de wielkasten op de typische 106-locaties
189000 juli 2025
Steunveerpoot en wiellager linksvoor
Handremkabels
Olieverversing en -filter
190000 juli 2025
Wieluitlijning en -uitlijning
Spoorstangkogel (beide)
191000 juli 2025
Stabilisatorstangbussen
Remklauw linksachter
192000 augustus 2025
ATE hoofdremcilinder
Remvloeistof
3 Febi motorsteunen (met reactiearm)
En waarschijnlijk nog een paar dingen die ik vergeten ben te noemen.
Het is echter belangrijk om te onthouden dat dit autootje niet nieuw is; er zijn zeker een paar dingen die in de nabije toekomst gedaan moeten worden. Natuurlijk heeft de auto ook wat krassen en deuken.
Wat ik wel weet, is dat de linkervooras mogelijk een nieuwe fusee nodig heeft (vanaf € 50) omdat het lager niet goed zit, maar dat stoorde me niet bij de APK.
De auto wordt verkocht met een origineel uitlaatsysteem en GTI-velgen (zie foto's).
De verkoop vindt plaats onder voorbehoud van uitsluiting van aansprakelijkheid voor materiële gebreken. Er is geen garantie of retour mogelijk.
Neem contact met ons op als u vragen heeft of interesse heeft.
Zekerheden van deze auto
APK tot 25 april 2026
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
Dealer onderhouden
Onderhoud en reparaties bij erkende dealer gehad
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Elst
Kopen zonder zorgen?
100% onafhankelijk
Keuringsrapport met advies
Nu aanvragen is morgen in de buurt keuren
Een aankoopkeuring kan al vanaf €179.
Meer informatie827x bekeken
28x bewaard
Sinds 9 okt '25
Advertentienummer: m2320198094
Populaire zoektermen
Peugeot 107Peugeot 208PeugeotPeugeot 108Peugeot 206Peugeot 205Peugeot 106Peugeot 308Peugeot 3008Peugeot 207Peugeot 5008Peugeot 406Peugeot partnerPeugeot rczgpe in Automaten | Overigens mat 46 in Modeltreinen | H0schoonhovense traditie in Antiek | Bestekheineken silver glas in Glas en Borrelglaasjesfederer handtekening in Sportartikelen en Voetbalposeidon waterbed in Slaapkamer | Waterbeddenrenault 17 in Modelauto's | 1:18jol polyester in Open zeilbotenstrom ebike in Motoren | Suzukiww2 repro in Militaria | Tweede Wereldoorlog