Renault Clio RS | Gereviseerde motor & bak | div. upgrades
€ 13.495,-
Bouwjaar
2011
KM stand
177.810 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Carrosserie
Hatchback
61035sinds 26 apr. '25, 22:07
Merk & Model, uitvoering
Renault RENAULT, .
Bouwjaar
2011
KM stand
177.810 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Motorinhoud
2.0 liter
Vermogen
201 pk
APK tot
23 april 2025
Wegenbelasting
€ 56,33 per maand
Basis
Merk & Model
Renault RENAULT
Uitvoering
.
KM stand
177.810 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2011
Carrosserie
Hatchback
Transmissie
Handgeschakeld
Kenteken
X-898-JP
Aantal stoelen
4
Kleur
Zwart
Interieur
Zwart
Aandrijving
Voorwiel
Motor
Motorinhoud
2.0 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
201 pk
Topsnelheid
225 km/h
Milieu
Brandstof
Benzine
Verbruik
12.2 km/l
CO2-uitstoot
190 g/km
Geschiedenis
APK tot
23 april 2025
Aantal eigenaren tot en met nu
1
Eigenaar sinds
19 maart 2024
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
19 maart 2024
Import auto
Ja
Nieuwprijs vanaf
€ 27.132,00
Opties
Afmetingen en gewicht
Lengte
4.35 m
Breedte
1.81 m
Hoogte
1.43 m
Leeg gewicht
1.179 kg
Max. toelaatbaar gewicht
1.690 kg
Kosteninschatting gebruik
Wegenbelasting
€ 56,33 per maand
Reparaties en onderhoud
€ 111,14 per maand
Banden
€ 31,31 per maand
Brandstof verbruik / maand
€ 215,87 per maand
Kosten p/m
€ 414,65
Per kilometer
€ 0,33
Per jaar
€ 4.975,80
Beschrijving
Renault Clio 3 RS 200 Cup | gereviseerde motor en gereviseerde versnellingsbak | 177.810 km | H&R Monotube by Madeno Racing schroefset met custom topmounts / Speedline-velgen met Michelin Pilot Sport 5 / Ferodo DS Uno remmen / Bimarco Futura kuipstoelen / K Tec rear booth mat / Supersprint uitlaat met 200 cell katalysator / Powerflex motorsteunrubbers | twee sleutels | cruise control | Bluetooth | climate control | navigatiesysteem
Hierbij te koop: mijn Renault Clio RS!
Dé ultieme hothatch? Voor mij is het deze Clio RS met Cup-pack. Dankzij dit pakket heeft de Clio een korter stuurhuis (en stuurt hij dus nog directer), een steviger onderstel en dus een net iets sportievere wegligging dan een non-cup. Het idee was om de auto nog nét iets leuker te maken dan hij al is, waardoor er een H&R Monotube schroefset is gemonteerd, die aangepakt en aangepast is door Madeno Racing in Tholen. Uiteraard kon ook wat extra geluid niet ontbreken, want deze motorblokken klinken heerlijk, dus is de Clio voorzien van een Supersprint uitlaat en een 200 cells sportkatalysator. Ook zijn er toen Powerflex-rubbers in de motorsteun gekomen, waardoor de auto nog net wat directer aanvoelt (omdat de motor minder kantelt).
Om het geheel een extra sportief randje te geven, zijn er witte Speedlines onder de auto gekomen - afkomstig van een échte Clio Cup-auto - met daarachter Ferodo DS Uno remblokken die ervoor zorgen dat deze auto écht absurd hard remt. Natuurlijk kunnen kuipstoelen dan niet ontbreken, en is de achterbank meteen uit de auto gehaald om wat gewicht te besparen. Het resultaat? Een auto die nog nét weer iets leuker rijdt dan het origineel!
Naast de upgrades vond ik het belangrijk om ook de buitenkant van de auto strak te krijgen. Daarom is de Clio professioneel gedetailed, waardoor hij erg mooi in de lak staat. In mijn bezit heeft de auto een groot deel van de tijd in een verwarmde garage gestaan, waardoor de lak ook na het detailen goed is gebleven.
Wat onderhoud betreft is er ook het nodige aan de auto gedaan. Bij aanschaf is er al een gereviseerde versnellingsbak gemonteerd. Deze bak heeft er inmiddels zo’n 16.000 kilometer op zitten. Na problemen met de motor is in overleg met de RS-specialist besloten een gereviseerd motorblok te plaatsen, dat op dit moment pas 10.000 kilometer heeft gelopen sinds de revisie. Daarnaast is er natuurlijk ook regulier onderhoud uitgevoerd, zoals een oliewissel elke 10.000 kilometer, waarvan facturen aanwezig zijn.
Waarom mag de auto dan nu tóch naar een nieuwe eigenaar? Nou, er kwam een kans voorbij die ik niet wilde laten lopen. Daarom mag de Clio weg en kan iemand anders gaan genieten van de geweldige rij-ervaring die deze hothatch te bieden heeft! Ik heb het originele Cup-onderstel, de originele velgen (in nieuwstaat, maar met gebruikte banden) en het originele interieur (voorstoelen + achterbank) allemaal nog bij de auto, alsmede set speakers die beter zijn dan origineel (maar waar ik nog niet aan toe ben gekomen om te monteren) en nog wat andere kleine dingetjes. Ook heb ik nog twee sets zespunts gordels liggen, die momenteel niet in de auto gemonteerd zitten. Dit alles krijg je erbij. Ook krijgt de auto voor die prijs nog een verse APK.
In overleg is het ook mogelijk om de auto te kopen met origineel interieur, de originele wielen of eventueel op het originele onderstel - of een combinatie van die originele onderdelen. In dat geval kan er natuurlijk wat van de prijs af, en is de vraagprijs (op originele velgen met het originele interieur) €11.950.
Heeft deze mooie Clio jouw interesse gewekt? Stuur me dan gerust een berichtje!
Hierbij te koop: mijn Renault Clio RS!
Dé ultieme hothatch? Voor mij is het deze Clio RS met Cup-pack. Dankzij dit pakket heeft de Clio een korter stuurhuis (en stuurt hij dus nog directer), een steviger onderstel en dus een net iets sportievere wegligging dan een non-cup. Het idee was om de auto nog nét iets leuker te maken dan hij al is, waardoor er een H&R Monotube schroefset is gemonteerd, die aangepakt en aangepast is door Madeno Racing in Tholen. Uiteraard kon ook wat extra geluid niet ontbreken, want deze motorblokken klinken heerlijk, dus is de Clio voorzien van een Supersprint uitlaat en een 200 cells sportkatalysator. Ook zijn er toen Powerflex-rubbers in de motorsteun gekomen, waardoor de auto nog net wat directer aanvoelt (omdat de motor minder kantelt).
Om het geheel een extra sportief randje te geven, zijn er witte Speedlines onder de auto gekomen - afkomstig van een échte Clio Cup-auto - met daarachter Ferodo DS Uno remblokken die ervoor zorgen dat deze auto écht absurd hard remt. Natuurlijk kunnen kuipstoelen dan niet ontbreken, en is de achterbank meteen uit de auto gehaald om wat gewicht te besparen. Het resultaat? Een auto die nog nét weer iets leuker rijdt dan het origineel!
Naast de upgrades vond ik het belangrijk om ook de buitenkant van de auto strak te krijgen. Daarom is de Clio professioneel gedetailed, waardoor hij erg mooi in de lak staat. In mijn bezit heeft de auto een groot deel van de tijd in een verwarmde garage gestaan, waardoor de lak ook na het detailen goed is gebleven.
Wat onderhoud betreft is er ook het nodige aan de auto gedaan. Bij aanschaf is er al een gereviseerde versnellingsbak gemonteerd. Deze bak heeft er inmiddels zo’n 16.000 kilometer op zitten. Na problemen met de motor is in overleg met de RS-specialist besloten een gereviseerd motorblok te plaatsen, dat op dit moment pas 10.000 kilometer heeft gelopen sinds de revisie. Daarnaast is er natuurlijk ook regulier onderhoud uitgevoerd, zoals een oliewissel elke 10.000 kilometer, waarvan facturen aanwezig zijn.
Waarom mag de auto dan nu tóch naar een nieuwe eigenaar? Nou, er kwam een kans voorbij die ik niet wilde laten lopen. Daarom mag de Clio weg en kan iemand anders gaan genieten van de geweldige rij-ervaring die deze hothatch te bieden heeft! Ik heb het originele Cup-onderstel, de originele velgen (in nieuwstaat, maar met gebruikte banden) en het originele interieur (voorstoelen + achterbank) allemaal nog bij de auto, alsmede set speakers die beter zijn dan origineel (maar waar ik nog niet aan toe ben gekomen om te monteren) en nog wat andere kleine dingetjes. Ook heb ik nog twee sets zespunts gordels liggen, die momenteel niet in de auto gemonteerd zitten. Dit alles krijg je erbij. Ook krijgt de auto voor die prijs nog een verse APK.
In overleg is het ook mogelijk om de auto te kopen met origineel interieur, de originele wielen of eventueel op het originele onderstel - of een combinatie van die originele onderdelen. In dat geval kan er natuurlijk wat van de prijs af, en is de vraagprijs (op originele velgen met het originele interieur) €11.950.
Heeft deze mooie Clio jouw interesse gewekt? Stuur me dan gerust een berichtje!
Advertentienummer: m2261767329
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
clio rs in Renaultrenault cliorenault clio in Renaultrenault rsrenault twingorenault clio estate in Renaultrenault kangooRenault capturclio automaat in Renaultrenault meganerenault clio 2015 in Renaultrenault clio 3renaultrenault clio 2006particulier huren vriesfallen boeken serieintratuin poefjeep wrangler wielwatergolf in Haarverzorgingtom manders in Boekenin onderdelen in Zaagmachineswandelende blad in Insecten en Spinnenboek vietnam oorlogspuiten auto in Hobby en Vrije tijd