Detectivebureau De helpende hand (9789463361699)€ 11,99
Overleven in crisistijd (9789044643015, Charles Huijskens)
€ 6,99
Verzenden
Verzenden voor € 3,50
40sinds 4 apr. '24, 09:12
Kenmerken
ConditieNieuw
Beschrijving
Overleven in crisistijd
Uitgeverij: Prometheus
ISBN: 9789044643015
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.
Overleven in crisistijd toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.
Over Charles Huijskens:
'Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.'
VAKBLAD ADFORMATIE
'Als bij ons de tent in de fik staat, bellen we Charles die vervolgens de journalisten uitlegt dat we gezellig in de achtertuin zitten te barbecueën.'
DIEDERIK CARSTEN, OUD PRESIDENT-COMMISSARIS VODAFONEZIGGO
Gratis verzending bij besteding vanaf €25 euro (daaronder €3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie "als nieuw" zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: 06-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik op onderstaande link:
Uitgeverij: Prometheus
ISBN: 9789044643015
We leven in een crisistijdperk. Nooit eerder was de mens afhankelijk van zo veel uiterst complexe technologie als vandaag de dag. We zijn in korte tijd volledig afhankelijk geworden van talloze zeer ingewikkelde systemen, die alle facetten van ons bestaan en onze veiligheid beïnvloeden. De kans op een ernstige crisis in jouw leven, of de dreiging daarvan, groeit hierdoor met de dag zowel in het persoonlijke als in het zakelijke leven.
Overleven in crisistijd toont aan de hand van bijzondere anekdotes, praktische tips, ervaringen en ideeën de tien gouden regels voor crisiscommunicatie. Geen boek voor doemdenkers, maar een onmisbaar en constructief handboek voor iedereen die zowel zakelijk als privé voorbereid wil zijn op een mogelijke crisis. Want de volgende crisis overleven, wie wil dat nu niet?
Charles Huijskens (1953) begon zijn journalistieke carrière als politiek verslaggever bij De Telegraaf en het NOS Journaal. Sinds 1992 heeft hij een gerenommeerd adviesbureau, gespecialiseerd in de communicatie rondom zeer lastige situaties. Hij ontwikkelde zich tot een van de bekendste crisismanagers van ons land en publiceerde diverse artikelen en communicatiehandboeken.
Over Charles Huijskens:
'Van de grote W.F. Hermans is de uitspraak dat in een roman geen mus dood van het dak mag vallen zonder dat het betekenis heeft. Het is het levensmotto van de schranderste aller spindoctors. Niets is zonder betekenis, alles dient een doel. Als Charles iets tegen een journalist vertelt, altijd terloops en immer tussen de regels, weet hij de uitslag al. Het leven is een poppenkast en Charles is de man van de touwtjes.'
VAKBLAD ADFORMATIE
'Als bij ons de tent in de fik staat, bellen we Charles die vervolgens de journalisten uitlegt dat we gezellig in de achtertuin zitten te barbecueën.'
DIEDERIK CARSTEN, OUD PRESIDENT-COMMISSARIS VODAFONEZIGGO
Gratis verzending bij besteding vanaf €25 euro (daaronder €3,50 euro verzendkosten)
Zeer scherpe prijzen. Ons aanbod is beperkt OP=OP!
Onze boeken zijn nieuw en ongelezen er kan echter een minimale beschadiging aanwezig zijn zoals een klein vouwtje, deukje, knikje etc. Al onze boeken met de conditie "als nieuw" zijn geschikt om cadeau te geven. Kijk naar de exacte conditie op onze website.
www.boeklin.nl
info@boeklin.nl
WhatsApp: 06-41130455
Voor meer informatie over dit artikel of direkt bestellen, klik op onderstaande link:
Advertentienummer: a1500359714
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwocharles dickenspincode economiepraktische economieprincipes van marketing 8e editiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havonooddouchecaddy cngkymco agility 50 in Scootersopbergzak jolleinthur seat