Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Gebazel - omgaan met lastige managerstaal / TaalAnker hoe
€ 23,85
Verzenden
00sinds 4 sep. '24, 16:36
Kenmerken
AuteurBerend Schilder
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789013086881
Jaar (oorspr.)2011
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Gebazel - omgaan met lastige managerstaal / TaalAnker hoe formuleer ik het? / 085
Auteur: Berend Schilder
ISBN: 9789013086881
Conditie: Als nieuw
GEBAZEL gaat een stap verder dan alleen een lachwekkend overzicht van typisch managers-bargoens. Ja, uw tenen trekken krom van zegswijzen als 'Ik heb je gehoord' (ofwel: hou nu je snater) of 'Goed punt, dat neem ik mee' (naar de prullenbak). Wat moet een werknemer daar nou mee? GEBAZEL geeft u tal van handreikingen, tips en vooral zelfinzicht om ondanks het verhullende gebabbel van sommige bazen de communicatie toch goed te houden. Dit boekje wil ook begrip kweken voor bazen die zich onhandig of verhullend uitdrukken want bazen zijn gewone mensen, gedreven door de evolutie, de omstandigheden en vaak de druk die andere, nog hogere bazen, hun opleggen.
Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. U ontdekt hoe u bij collega's of klanten de door u gewenste reactie kunt oproepen door u mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken.
Titel: Gebazel - omgaan met lastige managerstaal / TaalAnker hoe formuleer ik het? / 085
Auteur: Berend Schilder
ISBN: 9789013086881
Conditie: Als nieuw
GEBAZEL gaat een stap verder dan alleen een lachwekkend overzicht van typisch managers-bargoens. Ja, uw tenen trekken krom van zegswijzen als 'Ik heb je gehoord' (ofwel: hou nu je snater) of 'Goed punt, dat neem ik mee' (naar de prullenbak). Wat moet een werknemer daar nou mee? GEBAZEL geeft u tal van handreikingen, tips en vooral zelfinzicht om ondanks het verhullende gebabbel van sommige bazen de communicatie toch goed te houden. Dit boekje wil ook begrip kweken voor bazen die zich onhandig of verhullend uitdrukken want bazen zijn gewone mensen, gedreven door de evolutie, de omstandigheden en vaak de druk die andere, nog hogere bazen, hun opleggen.
Elk deel in deze serie biedt tal van praktische tips over de meest effectieve aanpak in herkenbare werksituaties. U ontdekt hoe u bij collega's of klanten de door u gewenste reactie kunt oproepen door u mondeling, schriftelijk en non-verbaal effectiever uit te drukken.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505253369
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwoomgaan met je schaduwpincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukah in Spaarzegeltjesjokie en jet knuffelteddy ruxpin beerflow puzzelpolo auxtakis kopenjulie dee in Schoenenvogelfotografieanneke hartinggaykinky