VERKADE ALBUM LENTE 9789021531823 Jac.P. Thijsse€ 4,75
Nijlpaard Onder Het Tapijt 9789025416782 F. Haveman
130sinds 4 sep. '24, 17:03
€ 13,45
Verzenden
Kenmerken
AuteurF. Haveman
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789025416782
Jaar (oorspr.)2003
Beschrijving
Korting: nu van 13.45 euro, voor 6.73 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Nijlpaard Onder Het Tapijt
Auteur: F. Haveman
ISBN: 9789025416782
Conditie: Als nieuw
Mensen vegen problemen het liefst onder het tapijt. Zo ook in de merkenliteratuur, die vrijwel uitsluitend de mooie kant van merken behandelt, alsof er in die wereld niets te verstoppen valt. Maar er zijn wel degelijk merkproblemen en probleemmerken. Hoe pak je die aan? De eerste stap is het probleem een naam te geven. Het eerste deel van dit boek benoemt daarom de 12 belangrijkste typen probleemmerken, waaronder merken die 'out of touch' zijn of de tijdgeest niet meer vangen (zoals Old Spice), taboemerken, die mensen wel accepteren maar waar ze zich voor schamen (zoals Skala) en schandaalmerken, waar een luchtje aan zit dat maar moeilijk te verwijderen is (denk aan Foster Parents Plan).
Uiteindelijk draait het natuurlijk om de oplossingen, en daarop richt Haveman zich in het tweede deel. Een voorbeeld: Joop Doderer kon niet meer van zijn alter ego Swiebertje afkomen. Hij ging naar het buitenland en startte daar een nieuwe, serieuze toneelcarrière. Deze aanpak staat nu bekend als 'dual marketing'. Haveman heeft vooral gezocht naar eenvoudige oplossingen, omdat dit de beste zijn voor inherent complexe problemen.
Frank Haveman is met Jorge Labadie oprichter van merkadviesbureau 37º Celsius. Gedurende hun loopbaan adviseerden ze onder anderen Amnesty International, Imperial Tobacco, Radio 538, Foster Parents Plan, Campina International, oneMen en Procter & Gamble.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Nijlpaard Onder Het Tapijt
Auteur: F. Haveman
ISBN: 9789025416782
Conditie: Als nieuw
Mensen vegen problemen het liefst onder het tapijt. Zo ook in de merkenliteratuur, die vrijwel uitsluitend de mooie kant van merken behandelt, alsof er in die wereld niets te verstoppen valt. Maar er zijn wel degelijk merkproblemen en probleemmerken. Hoe pak je die aan? De eerste stap is het probleem een naam te geven. Het eerste deel van dit boek benoemt daarom de 12 belangrijkste typen probleemmerken, waaronder merken die 'out of touch' zijn of de tijdgeest niet meer vangen (zoals Old Spice), taboemerken, die mensen wel accepteren maar waar ze zich voor schamen (zoals Skala) en schandaalmerken, waar een luchtje aan zit dat maar moeilijk te verwijderen is (denk aan Foster Parents Plan).
Uiteindelijk draait het natuurlijk om de oplossingen, en daarop richt Haveman zich in het tweede deel. Een voorbeeld: Joop Doderer kon niet meer van zijn alter ego Swiebertje afkomen. Hij ging naar het buitenland en startte daar een nieuwe, serieuze toneelcarrière. Deze aanpak staat nu bekend als 'dual marketing'. Haveman heeft vooral gezocht naar eenvoudige oplossingen, omdat dit de beste zijn voor inherent complexe problemen.
Frank Haveman is met Jorge Labadie oprichter van merkadviesbureau 37º Celsius. Gedurende hun loopbaan adviseerden ze onder anderen Amnesty International, Imperial Tobacco, Radio 538, Foster Parents Plan, Campina International, oneMen en Procter & Gamble.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1505322447
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementgrondslagen van de marketing druk 10introduction to management sciencebasisboek online marketing druk 4pincode economieinnovation managementthemas in management accountinggrondslagen van de marketing verhagebasisboek online marketinggrondslagen van de marketingstrategic human resource management boselieoperations management slackcommerciele economiegrondslagen van de marketingpuppygroep boeken in Dieren en Huisdierenspiderman dekbedovertrek in Kinderkamer | Beddengoedfiat 500 dronten in Fiatautomaat diesel station in BMWposter miro in Kunst | Tekeningen en Foto'sposters in Handleidingen en Instructieboekjesmotor 306dt in Motor en Toebehorenaccu kinder auto in Speelgoed | Buiten | Accuvoertuigenbmw e90 spoiler in Tuning en Stylingdienblad anti slip in Horeca | Keukenapparatuur