Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
De 9+ organisatie 9789089650405 Berry Veldhoen
€ 5,00
Verzenden
30sinds 1 jan. '25, 16:11
Kenmerken
AuteurBerry Veldhoen
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789089650405
Jaar (oorspr.)2010
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De 9+ organisatie
Auteur: Berry Veldhoen
ISBN: 9789089650405
Conditie: Als nieuw
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien dé kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zon voldoende blijkt onvoldoende
Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!
The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customers mind drives marketplace success.
The readers mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.
Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School
... this book provides a roadmap that takes you from function to emotion, from mere satisfaction to high loyalty, and from operational excellence to customer excellence. But it's not your journey so much as aligning your business with the Customer Journey. In all the most relevant aspects, this book gets a 9+!
B. Joseph Pine II, co-author, The Experience Economy and Authenticity
Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn oprichter/directeur en partner van Altuïtion. Het bureau vertaalt (onbewuste) klantbeleving naar product-, proces- en service-innovaties die ondernemingen onderscheidend voordeel opleveren: van new business tot klantbehoud.
Titel: De 9+ organisatie
Auteur: Berry Veldhoen
ISBN: 9789089650405
Conditie: Als nieuw
Organisaties laten veel commerciële ruimte onbenut, omdat ze niet goed weten wat hun klanten werkelijk beweegt. Niet verwonderlijk, want 90% van wat klanten beweegt speelt zich af in het onbewuste. Inzicht in de onbewuste drijfveren biedt enorme kansen om binnen te komen in het hoofd van de klant: van business doen naar relaties bouwen en van Operational Excellence naar Customer Excellence. Dit biedt bovendien dé kans op een doorbraak in klanttevredenheid, die nu nog vaak blijft steken rond de 7. Een misleidend cijfer, want zon voldoende blijkt onvoldoende
Zie hier het perspectief voor de 9+ organisatie: de onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving. De auteurs leggen in tien inspirerende hoofdstukken uit hoe organisaties in alle commerciële bedrijfsprocessen veel relevanter kunnen worden in de belevingswereld van de klant. Deze organisaties verwerven mindshare met een hoger marketshare als gevolg. De bonus? Volledig tevreden en daardoor loyale klanten!
The 9+ Organization is essential reading for all managers. The authors provocatively and correctly shift attention from market share to its underlying cause: mind share. Success in competing for space in the customers mind drives marketplace success.
The readers mind will certainly be opened up by this book. With its powerful ideas the sky really is the limit.
Gerald Zaltman, The Joseph C. Wilson Professor of Business Administration Emeritus, Harvard Business School
... this book provides a roadmap that takes you from function to emotion, from mere satisfaction to high loyalty, and from operational excellence to customer excellence. But it's not your journey so much as aligning your business with the Customer Journey. In all the most relevant aspects, this book gets a 9+!
B. Joseph Pine II, co-author, The Experience Economy and Authenticity
Berry Veldhoen en Stephan van Slooten zijn oprichter/directeur en partner van Altuïtion. Het bureau vertaalt (onbewuste) klantbeleving naar product-, proces- en service-innovaties die ondernemingen onderscheidend voordeel opleveren: van new business tot klantbehoud.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1509370030
Populaire zoektermen
handboek organisatie en managementorganisatie en management 8e druk in Boekenmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingmary berry kookboek nederlandssamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economieklamboe stofhovag matras 140x200 ikeamoooi kandelaar in Kandelaars en Kaarsenstuurkogel trekkervintage boots in Kleding & Damesmiele complete c3 in Stofzuigerslaskap met filterairbag audi ttkoffie hag in Boekenschuco brandweer