Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Innovatie uit de polder 9789047001089 Ton Langeler
€ 4,75
Verzenden
00sinds 30 apr. '25, 07:51
Kenmerken
AuteurTon Langeler
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789047001089
Jaar (oorspr.)2009
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Innovatie uit de polder
Auteur: Ton Langeler
ISBN: 9789047001089
Conditie: Beetje gebruikt
Patrick van der Duin, Rob de Graaf & Ton Langeler
INNOVATIE UIT DE POLDER
Hoe Nederland kan vernieuwen
Dat innovatie de sleutel is tot duurzaam succes, zowel voor bedrijven en sectoren als voor landen, is inmiddels wel bewezen. Helaas lijkt Nederland achter te blijven op innovatief gebied; we zijn zelfs al aan een daling begonnen in allerlei internationale "innovatiehitparades". Een zorgwekkend feit is ook dat in verhouding maar weinig Nederlanders zich geroepen voelen om de weg van de innovatie in te slaan en zelfstandig ondernemer te worden. Gaat het echt zo slecht met ons? En is het "polderen" de oorzaak van ons behoudende gedrag of zijn er nog andere oorzaken aan te wijzen? Dit boek is een zoektocht naar antwoorden op deze en vele andere vragen rond innovatie uit de polder, waarvoor de auteurs diepgaande vraaggesprekken hebben gevoerd met vijftien Nederlandse innovatie-experts. Willen we internationaal weer meedoen op innovatief gebied, dan moeten we een vijftal uitdagingen aangaan: meer ondernemerschap en leiderschap inzetten, inspirerende toekomstvisies ontwikkelen, beter samenwerken, innovatieve ict-systemen inzetten en ten slotte: zorgen dat innovatieve ideeën de eindstreep halen en werkelijk in de markt worden gezet. Dit boek is onmisbaar voor iedereen die innovatief wil ondernemen en de typische valkuilen voor het innovatieproces in Nederland waaronder het gezellige poldermodel en de "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit wil omzeilen.
Patrick van der Duin is docent aan de TU Delft en richt zich op toekomstonderzoek en innovatiemanagement. Hij studeerde macro-economie aan de Universiteit van Amsterdam.
Rob de Graaf is zelfstandig ondernemer en universitair docent op gebied van product- & dienstinnovatie en ict.
Ton Langeler werkt voor multinationals en startende bedrijven en heeft een groot aantal nieuwe producten geïntroduceerd, waaronder Senseo.
paperback, ca D 19,90
ca 160 bladzijden, 13,5 x 21 cm
nur 780, 781
boeksoort: A
januari 2009
BUSINESS CONTACT, BEDRIJF & MAATSCHAPPIJ
978904700108
Titel: Innovatie uit de polder
Auteur: Ton Langeler
ISBN: 9789047001089
Conditie: Beetje gebruikt
Patrick van der Duin, Rob de Graaf & Ton Langeler
INNOVATIE UIT DE POLDER
Hoe Nederland kan vernieuwen
Dat innovatie de sleutel is tot duurzaam succes, zowel voor bedrijven en sectoren als voor landen, is inmiddels wel bewezen. Helaas lijkt Nederland achter te blijven op innovatief gebied; we zijn zelfs al aan een daling begonnen in allerlei internationale "innovatiehitparades". Een zorgwekkend feit is ook dat in verhouding maar weinig Nederlanders zich geroepen voelen om de weg van de innovatie in te slaan en zelfstandig ondernemer te worden. Gaat het echt zo slecht met ons? En is het "polderen" de oorzaak van ons behoudende gedrag of zijn er nog andere oorzaken aan te wijzen? Dit boek is een zoektocht naar antwoorden op deze en vele andere vragen rond innovatie uit de polder, waarvoor de auteurs diepgaande vraaggesprekken hebben gevoerd met vijftien Nederlandse innovatie-experts. Willen we internationaal weer meedoen op innovatief gebied, dan moeten we een vijftal uitdagingen aangaan: meer ondernemerschap en leiderschap inzetten, inspirerende toekomstvisies ontwikkelen, beter samenwerken, innovatieve ict-systemen inzetten en ten slotte: zorgen dat innovatieve ideeën de eindstreep halen en werkelijk in de markt worden gezet. Dit boek is onmisbaar voor iedereen die innovatief wil ondernemen en de typische valkuilen voor het innovatieproces in Nederland waaronder het gezellige poldermodel en de "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg"-mentaliteit wil omzeilen.
Patrick van der Duin is docent aan de TU Delft en richt zich op toekomstonderzoek en innovatiemanagement. Hij studeerde macro-economie aan de Universiteit van Amsterdam.
Rob de Graaf is zelfstandig ondernemer en universitair docent op gebied van product- & dienstinnovatie en ict.
Ton Langeler werkt voor multinationals en startende bedrijven en heeft een groot aantal nieuwe producten geïntroduceerd, waaronder Senseo.
paperback, ca D 19,90
ca 160 bladzijden, 13,5 x 21 cm
nur 780, 781
boeksoort: A
januari 2009
BUSINESS CONTACT, BEDRIJF & MAATSCHAPPIJ
978904700108
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513188965
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomoncler grimpeursskoda rapid in Skodabuffetkast 80 cm breednike air max 1 sp concepts heavygoebel vaasautoart aston martindvd fellinibutton koraalpannenset berlingermaggie beer kookboek