Emotionele gezondheid 9789021587004 T. Goleman-Bennett€ 15,90
Alignment 2.0 9789492196095 Bea Aarnoutse
€ 20,45
Verzenden
00sinds 14 mei. '25, 07:49
Kenmerken
AuteurBea Aarnoutse
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789492196095
Jaar (oorspr.)2022
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Alignment 2.0
Auteur: Bea Aarnoutse
ISBN: 9789492196095
Conditie: Als nieuw
ALIGNMENT 2.0Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie. Een aligned workforce ontstaat niet vanzelf. Het vergt continu werken aan alle factoren die ervoor zorgen dat iemand zich verbonden en betrokken voelt.Het aantrekken, betrekken en behouden van de juiste mensen valt of staat bij de samenwerking tussen Communicatie en HR. De gezamenlijke uitdaging? Alignment gedurende de hele employee journey. Een reis die al begint vóór de medewerker bij de organisatie solliciteert en niet eindigt als hij het pand verlaat.Alignment 2.0 gaat over hoe communicatieen hr-professionals effectief kunnen werken aan alignment. Gedurende de hele employee journey. Het boek geeft inzichten vanuit de praktijk en geeft concrete handvatten om gebruik te maken van de kracht van medewerkers en potentiële medewerkers. In een wereld die continu in beweging is.' Je belangrijkste stakeholders zijn je interne stakeholders: het werd nooit zo helder geschetst als in Alignment 2.0. Ik neem mijn hoed af.'Paul Stamsnijder, Founding partner Reputatiegroep' Extern winnen is intern beginnen, is een oud gezegde in de PR-wereld. In dit boek wordt dat overtuigend uitgewerkt. Interne communicatie krijgt zo een heel nieuwe lading. Iedereen wil graag dat medewerkers ambassadeurs worden, maar dat gebeurt niet vanzelf.'Betteke van Ruler, Emeritus hoogleraar communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam
Titel: Alignment 2.0
Auteur: Bea Aarnoutse
ISBN: 9789492196095
Conditie: Als nieuw
ALIGNMENT 2.0Een sterke reputatie begint intern. Daarom ambieert ook elke organisatie een aligned workforce. Medewerkers die zich thuis voelen, elke dag het beste van zichzelf geven en weten hoe ze kunnen bijdragen aan de gemeenschappelijke ambitie. Een aligned workforce ontstaat niet vanzelf. Het vergt continu werken aan alle factoren die ervoor zorgen dat iemand zich verbonden en betrokken voelt.Het aantrekken, betrekken en behouden van de juiste mensen valt of staat bij de samenwerking tussen Communicatie en HR. De gezamenlijke uitdaging? Alignment gedurende de hele employee journey. Een reis die al begint vóór de medewerker bij de organisatie solliciteert en niet eindigt als hij het pand verlaat.Alignment 2.0 gaat over hoe communicatieen hr-professionals effectief kunnen werken aan alignment. Gedurende de hele employee journey. Het boek geeft inzichten vanuit de praktijk en geeft concrete handvatten om gebruik te maken van de kracht van medewerkers en potentiële medewerkers. In een wereld die continu in beweging is.' Je belangrijkste stakeholders zijn je interne stakeholders: het werd nooit zo helder geschetst als in Alignment 2.0. Ik neem mijn hoed af.'Paul Stamsnijder, Founding partner Reputatiegroep' Extern winnen is intern beginnen, is een oud gezegde in de PR-wereld. In dit boek wordt dat overtuigend uitgewerkt. Interne communicatie krijgt zo een heel nieuwe lading. Iedereen wil graag dat medewerkers ambassadeurs worden, maar dat gebeurt niet vanzelf.'Betteke van Ruler, Emeritus hoogleraar communicatiewetenschap Universiteit van Amsterdam
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513754889
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsamengevat economie havoalgemene economie en bedrijfsomgevinggrondslagen van de marketing in Boekenhandboek organisatie en managementprincipes van marketing 7e editiefinancieel management en financieringsamengevat economie vwopincode economieprincipes van marketing 8e editiepraktische economiebasisboek facility management 3e drukexamenbundel economie havomartini lampbeatles postergilera runner koplamp in Scootersfrozen bekerquechua tent 4beenwarmers bruininsignia opc grillz4 koplampen in Auto-onderdelengolf 1 motorkap in Carrosserie en Plaatwerksidebars hyundai santa fe