A2 / TaalCompleet 9789490807245€ 46,65
BUSINESS MARKETING 9789052610252 M.C.H. van Drunen
€ 15,90
Verzenden
00sinds 15 mei. '25, 07:52
Kenmerken
AuteurM.C.H. van Drunen
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789052610252
Jaar (oorspr.)1996
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: BUSINESS MARKETING
Auteur: M.C.H. van Drunen
ISBN: 9789052610252
Conditie: Beetje gebruikt
Business marketing is gericht op specifieke bedrijfsproblemen. Mede uit concurrentie-overwegingen verlangen de klanten - bedrijven - een unieke, klantgerichte oplossing. Standaardoplossingen bestaan niet, en inzicht in de markt is belangrijker dan pure kennis.
Dit boek biedt een basis voor een strategische visie op business marketing, en leert hoe deze visie in de praktijk te brengen is. Moderne ontwikkelingen op het gebied van ondernemen, management en economie worden geïntegreerd in marketing-concepten. Het boek bevat veel korte cases en voorbeelden.
Deel 1 biedt een theoretisch raamwerk over marketing, strategie en management, als opfrissing van de vereiste marketingkennis. Deel 11 gaat over strategische analyse. In Deel 111 ligt het accent op operationele marketing, in het bijzonder op de implementatie van de marketingmix. Deel IV bespreekt marketing informatiesystemen.
Business marketing is bedoeld voor studenten HBO en WO. Omdat het boek sterk gericht is op het verwerven van inzicht, is het ook zeer geschikt voor managers en ondernemers.
Dr. M.C.H. van Drunen is verbonden aan de Faculteit der Technische Bedrijfskunde, Universiteit Twente. Veel opvattingen in het boek steunen op praktische ervaring en advieswerk van de auteur.
Titel: BUSINESS MARKETING
Auteur: M.C.H. van Drunen
ISBN: 9789052610252
Conditie: Beetje gebruikt
Business marketing is gericht op specifieke bedrijfsproblemen. Mede uit concurrentie-overwegingen verlangen de klanten - bedrijven - een unieke, klantgerichte oplossing. Standaardoplossingen bestaan niet, en inzicht in de markt is belangrijker dan pure kennis.
Dit boek biedt een basis voor een strategische visie op business marketing, en leert hoe deze visie in de praktijk te brengen is. Moderne ontwikkelingen op het gebied van ondernemen, management en economie worden geïntegreerd in marketing-concepten. Het boek bevat veel korte cases en voorbeelden.
Deel 1 biedt een theoretisch raamwerk over marketing, strategie en management, als opfrissing van de vereiste marketingkennis. Deel 11 gaat over strategische analyse. In Deel 111 ligt het accent op operationele marketing, in het bijzonder op de implementatie van de marketingmix. Deel IV bespreekt marketing informatiesystemen.
Business marketing is bedoeld voor studenten HBO en WO. Omdat het boek sterk gericht is op het verwerven van inzicht, is het ook zeer geschikt voor managers en ondernemers.
Dr. M.C.H. van Drunen is verbonden aan de Faculteit der Technische Bedrijfskunde, Universiteit Twente. Veel opvattingen in het boek steunen op praktische ervaring en advieswerk van de auteur.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1513885882
Populaire zoektermen
marketing@questjunior.nlbasisboek online marketinggrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editieprincipes van marketing 8e editieinleiding tot de marketing druk 5marketing de essentiegrondslagen van de marketing 9e drukmarketing kernstofmarketing essentie in Boekenprincipes van marketingboeken marketing en communicatiegrondslagen van de marketing 10e drukmarketing fundamentalsmicroscoop kindstar wars voertuigenems trainergebreid kleedpolo 6n2 achterlichtenorigins trap jawlibertad zilver200 x 85 in Deuren en Horrenjaguar xf bumpertalens inktfles in Antiek en Kunst